וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: המחליף של מחרז? ז'רמי דוקו סיכם במנצ'סטר סיטי

אלופת אנגליה סיכמה עם ראן על רכישתו של הכוכב הבלגי הצעיר (21), גם פאקטה בדרך למנצ'סטר. לייפציג החתימה מחליף לגברדיול

תיקתקנו, 10.8/ספורט1

העברות

* אחרי שמכרה את יושקו גברדיול למנצ'סטר סיטי, לייפציג מצאה מחליף והודיעה על החתמתו של קסטלו לוקבה. בלמה של ליון נרכש תמורת כ-35 מיליון יורו.

* שפילד יונייטד שילמה 15 מיליון ליש"ט לקובנטרי עבור הקשר הברזילאי בן ה-26 גוסטבו האמר, שחתם על חוזה לארבע שנים.

* מקס ארונס השלים את המעבר מנוריץ' לבורנמות'. המגן הימני הצטרף לדובדבנים תמורת 7 מיליון ליש"ט.

* לידס צירפה בהשאלה את ג'ו רודון, הבלם הוולשי של טוטנהאם לעונה הקרובה.

יאסין בונו, שוער נבחרת מרוקו. Fantasista, GettyImages
בדרך לסאגה נוספת בה מעורבת ריאל מדריד? בונו/GettyImages, Fantasista

שמועות

* מנצ'סטר סיטי בדרך לעוד החתמה. אלופת אנגליה סיכמה עם ראן על רכישתו של ז'רמי דוקו, הכוכב הצעיר (21) של נבחרת בלגיה שנחשב לאחד הכישרונות העולים המבטיחים באירופה.

* אחרי שליברפול סיכמה עם ברייטון על העברתו של מויסס קאיסדו תמורת 100 מיליון פאונד - הסכום הגבוה בתולודת אנגליה - הקשר הבהיר לאדומים כי הוא רוצה לעבור רק לצ'לסי. הבלוז שסיכמו עם האקוודורי כבר בחודש מאי וניסו לסגור עם ברייטון מאז, ביקשו מקאיסדו להמתין משום שהם מתכוונים לחזור למירוץ. מאמן ברייטון רוברטו דה זרבי השיב כשנשאל על הקשר: "אני כבר שכחתי מקאיסדו. הוא עוזב, הוא לא חשוב עבורי עכשיו".

* לוקאס פאקטה סיכם על חוזה לשש שנים במנצ'סטר סיטי. לפי דיווחים הסיטיזנס הציעו לווסטהאם 85 מיליון יורו עם 10 מיליון נוספים בבונוסים, אך הפטישים דורשים 110 מיליון יורו בלי בונוסים. מנג'ר ווסטהאם דייויד מויס אישר שהגיעה הצעה, ואמר כי "היא לא קרובה לדרישות שלנו".

* פולהאם קרובה להחתמתו בהעברה חופשית של אדאמה טראורה. שחקן הכנף נותר ללא קבוצה מאז שסיים את חוזהו בוולבס, והוא יחזור לשתף פעולה עם ראול חימנס שגם כן עבר הקיץ מהזאבים לקוטג'רס.

* תפנית בעלילה? פריז סן ז'רמן מאבדת סבלנות בנוגע לעוסמאן דמבלה ומאיימת לא להוציא לפועל את העסקה אם היא לא תושלם ביממה הקרובה. אם ברצלונה תמשיך להערים קשיים, פ.ס.ז' מתכוונת להמתין לקיץ הבא ולהחתים את החלוץ בתור שחקן חופשי.

* בתקשורת הספרדית מדווחים כי על אף הרצון העז של יאסין בונו להצטרף לריאל מדריד במקום טיבו קורטואה שנפצע וייעדר מספר חודשים, סביליה עלולה להקשות על העסקה לצאת לפועל כשהיא דורשת 30 מיליון יורו עבור השוער המרוקאי. הבלאנקוס מוכנים לשלם רק 20 מיליון יורו והמשא ומתן ימשיך במהלך סוף השבוע.

* באנגליה טוענים כי אסטון וילה תפנה לגלאסטראיי במטרה לשאול את ניקולו זאניולו לעונה הקרובה. הקבוצה של אונאי אמרי ספגה מכה קשה שאמיליאנו בואנדיה נפצע וייעדר ככל הנראה לתקופה ארוכה, הטורקים מוכנים להקשיב להצעה, אך להוסיף לכך אופציית רכישה.

* בנאפולי דוחים כל אפשרות שויקטור אוסימן יעזוב את הקבוצה אחרי, זאת אחרי דיווחים שקבוצות מערב הסעודית מוכנות לשלם סכומי עתק עבור החלוץ הניגרי: "יש לו עוד שנתיים בחוזה. לאן הוא יילך? תהיו רגועים".

* גלאטסראיי תנסה לנצל את ההזדמנות עם זאניולו ולהחתים שני שחקנים ארגנטינאיים - לאנדרו פארדס ורודריגו דה פול מאתלטיקו מדריד.

* עם הדיווחים על נפילת העסקה של מוחמד קודוס מאייאקס, ברייטון מעוניינת להחתים את קול פאלמר. על פי דיווח ב"סקיי ספורטס", מנצ'סטר סיטי כבר דחתה בתחילת הקיץ הצעה של השחפים בגובה 30 מיליון ליש"ט.

* פיורנטינה קרובה להשלים את עסקת הרכישה של לוקאס בלטראן. חלוצה של ריבר פלייט יעבור לאיטליה תמורת 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully