וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה: "ראיתי דברים גרועים מזה, נצא מחוזקים לדרך חדשה"

קשרה של הפועל באר שבע התייחס לספורי ומבין את האכזבה אחרי ה-0:0 עם לבסקי סופיה: "זה לא הברק שאנחנו מצפים". ברדה: "יודע איפה אני רוצה להתחזק"

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע שוב הציגה יכולת לא מספיק טובה וסיימה הערב (חמישי) ב-0:0 עם לבסקי סופיה במשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. האדומים לא איימו מספיק על השער של האורחת שהייתה קרובה יותר לכבוש עם החמצות מול השער של אופיר מרציאנו, כשאיבלין פופוב פספס הזדמנות להבקיע בתוספת הזמן, אבל הבעיטה שלו פגשה את המשקוף לקול שריקות הבוז בסיום מצד הקהל הביתי אל עבר הקבוצה שלו.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
רואה הרבה טוב בתוך הרע. ברדה/דני מרון

אליניב ברדה על התיקו: "לא נראינו מספיק טוב. מה שלא טוב שאנחנו לא מייצרים מומנטום. אני חושב שהיו הרבה מאוד מצבים טובים שאני יכול לקחת מהמשחק הזה. היו הרבה שחקנים שהרימו את עצמם אחרי תקופה פחות טובה. תמיד נוטים לזלזל, שיחקנו מול יריבה טובה עם חלק קדמי יוצא מן הכלל".

מאמן באר שבע הוסיף: "לא שיחקנו מצוין, אבל לעומת המשחקים הקודמים יש הרבה נקודות טובות. אנחנו רחוקים מלהראות טוב, אבל אנחנו בדרך לשם. אין משימות פשוטות, אנחנו רואים שקבוצות מדורגות עפות. אין יותר שערי חוץ, אבל האווירה שהקהל נתן לנו אנרגיות ודחיפה יוצאת מן הכלל לשחקנים".

על ספורי: "רמזי עשה עבירת משמעת. אם יהיה מה להודיע נודיע".

על הרכש: "אנחנו תמיד חושבים איך לחזק את הקבוצה. אני יודע איפה אני רוצה להתחזק. חמד? השיקולים שלי היו מקצועיים, קלימלה כבש פעמיים במשחקים האחרונים בנבדלים שלא היו. תומר חמד זה המקצוען הכי גדול שאימנתי. גם בתקופה הקשה שעברה עליו הוא נכנס ונראה כמו שנראה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רועי גורדנה הפועל באר שבע. דני מרון
"זה לא הברק שמצפים מהפועל באר שבע". גורדנה/דני מרון

רועי גורדנה: "הגוף עוד לא עיכל את המשחק הזה. רצינו להבקיע שער ולצאת ביתרון קטן, לא קרה. ננתח את המשחק, נראה מה עשינו טוב ומה לא, וניערך למשחק הבא. הם הגיעו לחצי מצב מטעות שלנו במחצית הראשונה ובמחצית השנייה היו כמה קרוסים טובים שלנו שהיו יכולים להסתיים אחרת. צריך עוד קצת זמן, הגיעו שחקנים זרים למדינה חדשה וכדורגל חדש. הם צריכים זמן. נכון, זה לא הברק שאנחנו מצפים מהפועל באר שבע וזה לא מה שהיה בעונה שעברה, אבל היו תחלופות ואלה לא דברים שקורים ביום אחד".

על פרשת ספורי: "קרתה תקרית, זה קרה בקבוצות יותר גדולות. תאמינו לי שראיתי גם דברים גרועים מזה. נכון שזה לא היה צריך לקרות, אבל הכול בסדר. נצא מזה מחוזקים לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully