וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה יוקרתית: ראיין בוטרייט הצטרף לבני הרצליה

הרכז האמריקאי (30, 1.83) שהיה ממצטייני הזכייה באליפות המכללות עם קונטיקט ב-2014, חתם בקבוצה של דן שמיר: "שחקן שעבר הרבה באירופה, מאמינים שיוכל להוביל אותנו להצלחות"

תיקתקנו, 10.8/ספורט1

החתמה נוצצת לקבוצה של דן שמיר שהודיעה הערב (חמישי) על צירופו של הרכז ראיין בוטרייט. האמריקאי (30, 1.83) זכה ב-2014 באליפות המכללות יחד עם אוניברסיטת קונטיקט, כשהיה ממצטייני אותו מחזור ונבחר לחמישיית הטורניר של אותה זכייה.

במהלך הקריירה שיחק בין היתר בצדביטה, מלאגה, בשיקטאש, ריטאס וילנה, פריז וסארטוב. בעונה האחרונה שלו עבר לפארמה, שם העמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-3.5 אס' למשחק.

מאמן הקבוצה דן שמיר לאחר החתימה: "ראיין מביא איתו קשיחות, אופי ותחרותיות שהם בדיוק הדברים שחיפשנו ברכז שלנו. הוא שחקן שעבר הרבה באירופה בשנים האחרונות, עליות וגם ירידות, והוא מגיע לפה בשביל לחזור ולהציג את היכולת שלו בשנים הטובות ביותר. אנחנו מאמינים בו וביכולת שלו לעשות זאת, להתחבר לקבוצה ולשחקנים ולהוביל אותה להצלחות".

ראיין בוטרייט יוקון. GettyImages
זכה באליפות המכללות ב-2014. בוטרייט/GettyImages

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההכנות של נבחרת ישראל

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "ראיין ישלים את הקו האחורי שלנו השנה. היה חשוב לנו לצרף לגארדים הצעירים שלנו שחקן מנוסה, כזה שעבר כבר דבר או שניים באירופה, בוטרייט שזכה באליפות המכללות, ששיחק מספר שנים כבר ביורוקאפ ובליגות המובילות באירופה עונה בדיוק על זה ואני מקווה שיוביל וינהיג אותנו להצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully