וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה בחצי הגמר אחרי דו קרב פנדלים משוגע, אנגליה מחכה לה

מארחת מונדיאל הנשים העפילה עם 6:7 מהנקודה הלבנה על צרפת, אחרי 11 בעיטות לכל צד. אלופת אירופה רשמה מהפך ב-1:2 על קולומביה

תקציר מונדיאל הנשים: אוסטרליה - צרפת 0:0 (6:7 בפנדלים)/ספורט1

שלב רבע גמר מונדיאל הנשים נמשך היום (שבת) עם עוד דרמה גדולה. אוסטרליה וצרפת נפרדו ב-0:0 ב-120 דקות, אך לאחר דו קרב פנדלים אגדי שכלל 11 בעיטות לכל צד, אוסטרליה שמארחת את הטורניר יחד עם ניו זילנד היא זו שהשיגה את הכרטיס המיוחל לחצי הגמר. היריבה שלה בחצי הגמר תהיה אנגליה, שרשמה מהפך בדרך ל-1:2 על קולומביה.

שחקניות נבחרת אוסטרליה חוגגות. רויטרס
בלתי נשכח. אוסטרליה חוגגת/רויטרס

אוסטרליה - צרפת 0:0 (6:7 בפנדלים)

120 הדקות הראשונות אמנם לא הניבו שערים, אך רבע הגמר התפתח לקלאסיקה אחרי 11 בעיטות מהנקודה הלבנה בדו קרב פנדלים בלתי נשכח. הדרמה החלה בדקה ה-120, כאשר צרפת הימרה והעלתה מהספסל את השוערת המחליפה סולן דוראן. השוערת אמנם החזירה על האמון עם סדרת הצלות משמעותיות בדו קרב, אך זה לא הספיק לטריקולור כדי להשיג את הכרטיס לחצי הגמר.

שוערת אוסטרליה מקנזי ארנולד הייתה יכולה לסגור סיפור בבעיטה החמישית, אך החמיצה והתוצאה נותרה 3:3. במצב של 6:6 עצרה בעיטה של קנזה דאלי, אך השופטת פסקה על בעיטה חוזרת בעקבות יציאה מעבר לקו השער. ארנולד הדפה גם את הבעיטה השנייה של דאלי, אך הדו קרב נמשך בעקבות החמצה של קלייר האנט. אחרי האנט החמיצה ויקי בצ'ו את הבעיטה ה-11 של צרפת, והבועטת האחרונה מכל השחקניות שעל המגרש קורטני ויין קבעה 6:7 דרמטי. אחרי שלוש הופעות בעבר ברבע הגמר, אוסטרליה רושמת הופעה ראשונה בתולדותיה בארבע האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקניות נבחרת אנגליה נשים חוגגות. רויטרס
רוצות להשלים דאבל. שחקניות אנגליה חוגגות/רויטרס

אנגליה - קולומביה 1:2

אמנם לא נקבל חצי גמר על טהרת הכדורגל האירופי בעקבות הדחתה של צרפת, אך אלופת אירופה תהיה שם בזכות מהפך ברבע הגמר. קולומביה שכבר קבעה את הישג השיא שלה בטורניר רצתה להמשיך לחלום, כאשר לייסי סנטוס קבעה 0:1 בדקה ה-44 עם ספק הגבהה ספק בעיטה שבסופו של דבר נחת ברשת.

אנגליה הספיקה לחזור עוד לפני ההפסקה, כאשר שבע דקות לתוך תוספת הזמן לורן המפ ניצלה טעות איומה של השוערת קטאלינה פרס כדי לאזן את התוצאה. המהפך הושלם בדקה ה-63 עם בעיטה של אלסיה רוסו לפינה הרחוקה, ושנה אחרי היורו תנסה אנגליה "להביא את הכדורגל הביתה" גם בבמה העולמית.

צפו בתקציר ניצחונה של אנגליה

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על קולומביה ברבע גמר מונדיאל הנשים/ספורט1

בחצי הגמר שכבר נקבע בעקבות תוצאות יום שישי, תפגוש ספרד את שבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully