וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל כספי ובניון: הכוכבים שייכנסו להיכל התהילה של מכבי ישראל

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 16:36

ועידת מכבי ישראל בחרה 13 ספורטאים וספורטאיות שפרשו בארבע השנים האחרונות. גם פניני, אלברמן, שטילוב, שי דורון וזליקמן בפנים: "אפשר לחוש בהתרגשות הגדולה"

דריבל, 8.8/מערכת וואלה!

13 ספורטאים וספורטאיות ייכנסו בקרוב להיכל התהילה של מכבי ישראל. ההכרזה הרשמית תיעשה באופן במסגרת ועידת מכבי ישראל, שתתקיים ב-8 בספטמבר בכפר המכביה, במעמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר, לאחר וועדה שבחרה את הספורטאים והספורטאיות השונים והשונות על פי מספר קריטריונים ותרומתם לספורט הישראלי ולמועדוני מכבי. יש לציין כי הרשימה שנבחרה, כוללת ספורטאים/יות שנבחרה שפרשו במהלך ארבע השנים האחרונות, מאז ועידת מכבי ישראל האחרונה. במכבי ישראל מתכוונים לבחור להיכל התהילה ספורטאים/יות בכירים נוספים שפרשו בעבר הרחוק יותר, על פי קריטריונים ברורים ומסודרים.

ברשימה ניתן למצוא את עומרי כספי (כדורסל), שי דורון (כדורסל), גיא פניני (כדורסל), יוסי בניון (כדורגל), גל אלברמן (כדורגל), ברק יצחקי (כדורגל), אלכס שטילוב (התעמלות), ניקול זליקמן (התעמלות אמנותית), יאנה קרמרנקו (התעמלות אמנותית), יוליאנה טלגין (התעמלות אמנותית), גילי כהן (ג'ודו), יואב נאמן (כדוריד) וחן פומרנץ (כדוריד).

יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. שלומי גבאי
מהשמות הגדולים שנבחרו. בניון/שלומי גבאי

מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי: "אנחנו גאים ונרגשים לצאת לדרך עם פרויקט מיוחד, שמעניק את ההערכה וההוקרה על תרומתם החשובה של הספורטאים והספורטאיות שפרשו לספורט הישראלי ולמועדוני מכבי ישראל. זו תחילתה של מסורת חשובה, ואנחנו נעניק כמובן גם ביטוי לספורטאים ולספורטאיות שפרשו בעבר הרחוק יותר, טרם הוועידה האחרונה שהתקיימה לפני ארבע שנים. נבחרה רשימה מרשימה ומכובדת מאוד. משיחות אישיות שקיימתי עם הספורטאים אפשר היה לחוש בהתרגשות הגדולה, וזו זכות גדולה עבורנו להעניק את ההוקרה שכל אחד ואחת מהם ראויים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully