וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים למפגש ביניהן: צ'לסי וליברפול יבצעו מחטף אחת לשנייה?

הבלוז רדפו אחרי קאיסדו כל הקיץ, האדומים חשקו בלאביה, וכעת כל קבוצה התעלתה על ההצעה הגבוהה ביותר של יריבתה. בדרך לטוויסט מפתיע?

תקציר: ליברפול - דרמשטאט 1:3/ספורט1

צ'לסי וליברפול יפתחו ביום ראשון הקרוב (18:30, ספורט1) את עונת הפרמיירליג עם מפגש לוהט ביניהם בסטמפורד ברידג', כאשר הן רוצות להשאיר מאחוריהן עונה לא פשוטה ולחזור לצמרת הגבוהה בליגה האנגלית. בינתיים הקבוצות ממשיכות לחפש חיזוקים לקראת העונה שבפתח, ולפי דיווחים ביממה האחרונה באנגליה, ייתכן כי שתיהן עשויות לבצע מחטף אחת לשנייה. הבלוז רדפו כל הקיץ אחרי מויסס קאיסדו בברייטון, האדומים חשקו ברומאו לאביה מסאות'המפטון, אך ייתכן כי שני הקשרים ינחתו דווקא בצד השני.

סאות'המפטון דרשה 50 מיליון פאונד עבור לאביה וסירבה להצעה האחרונה של ליברפול בסך 45 מיליון פאונד. צ'לסי התעלתה עם הצעה של 48 מיליון פאונד, והקדושים שמתבצרים בעמדתם מסכימים לנהל עם הבלוז שיחות.

הטוויסט המפתיע בעלילה נמשך היום, כשלפי ה"טלגרף" ליברפול הגישה לברייטון הצעה על קאיסדו שגבוהה יותר מכל ההצעות שצ'לסי הגישה עד כה. השחפים מעריכים את שוויו של האקוודורי ב-100 מיליון פאונד, סירבו ל-80 מיליון מצ'לסי, וכעת מאוריסיו פוצ'טינו עלול לאבד את המטרה הראשונה שלו לחיזור מרכז השדה. באנגליה לא פוסלים כי ההצעה החדשה של ליברפול מגיעה בעקבות ההתפתחויות בגזרת לאביה, אך יש לציין כי הנטייה של קאיסדו היא עדיין לעבור לקבוצה הלונדונית.

רומאו לאביה, שחקן סאות'המפטון. Michael Steele, GettyImages
תלוי בין ליברפול לצ'לסי. לאביה/GettyImages, Michael Steele

ליברפול איבדה הקיץ שני קשרים לליגה הסעודית - ג'ורדן הנדרסון ופאביניו - כאשר אל אהלי מהמפרץ שמה לעצמה ליעד את טיאגו אלקנטרה. הקבוצה של יורגן קלופ חיזקה את הקישור באלכסיס מקאליסטר ודומיניק סובוסלאי, אך עדיין זקוקה לקשר בעל נטייה יותר הגנתית ולכן היא חושקת בלאביה וקאיסדו.

צ'לסי מנגד חווה מהפכה של ממש בסגל הקיץ, אך הקישור שלה עדיין דליל. קשר אחד שמתקרב לחתימה הוא טיילר אדאמס מלידס, כאשר הבלוז צפויים לממש את סעיף שחרורו בסך 20 מיליון פאונד שנכנס לתוקף בעקבות ירידת הליגה של לידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully