וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לנופש: בודפשט מזמינה אתכם לאליפות העולם באתלטיקה

אליפות העולם באתלטיקה קלה תתקיים בבודפשט, הונגריה ב-19-27.8. כ-2,000 ספורטאים מ - 200 מדינות אישרו השתתפותם וביניהם לונה צ'מטאי סלפטר, גשאו איילה, מארו טפארי ועוד, וזאת בנוסף לאטרקציות הרבות בעיר. הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת

האצטדיון האולימפי בבודפשט. יחצ,
האצטדיון האולימפי בבודפשט/יחצ

לאחר ההכרזה על אירוח אליפות העולם באתלטיקה, נבנה מרכז לאומי חדש לאתלטיקה, ובו מסלולי ריצה, שבילי הליכה, חדר כושר חיצוני, שבילי אופנים. בנוסף, צפויים להתקיים בו 14 מפגשים ו 6 תחרויות לצד מסלולי תחרות נוספים שיתקיימו ללא תשלום בחלקה הדרומי של העיר.

מסלולי הריצה ברמה עולמית בו 9 מסלולים, שם יעברו האצנים דרך אתרי מורשת של בודפשט, וברקע נוף פנורמי של טירת בודה, ארמון, הגלריה הלאומית, ועל גדות הדנובה.

מסלול המרוץ עצמו יהיה מרהיב ביופיו. כל אירועי מרוץ המרתון יתחילו ויסתיימו בכיכר הגיבורים. האצנים ירוצו דרך אתרי המורשת העולמית של בודפשט שברקע הנוף הפנורמי של טירת בודה. כך זו בדיוק ההזדמנות שלכם להתרשם מהאטרקציות התיירותיות שהרובע עצמו מציע כמו טירת בודה ההיסטורית שמסתירה אוצרות אמיתיים, בית המלכים, ארמון טירת בודה, הגלריה הלאומית והמוזיאון להיסטוריה של בודפשט. גם שדרת אנדראשי, הידוע כרחובה הרחב של בודפשט יככב במהלך תחרות המרתון: השדרה עצמה מוקפת בארמונות מלכותיים, חנויות אלגנטיות ממותגות וגנים מרהיבים, בית האופרה ומקצה הרחוב תוכלו אפילו לראות את כיכר הגיבורים ניבטת אליכם מקצה הרחוב.
לאחר אליפות העולם, המרכז הלאומי לאתלטיקה וסביבתו יהוו נקודת ציון חדשה בעיר והודות לשלל הפיתוחים העירוניים ייוצר פארק פנאי חדש באזור סביב מתחם התחרות בו יוכל הקהל הרחב, רצים וחובבי ספורט ליהנות מחוויית חוץ ספורטיבית.

לצד האירוע המרכזי, יתקיים אירוע חגיגי נוסף, השנה בודפשט חוגגת 150 שנה להיווסדה כך שלצד אליפות העולם, תציע העיר עוד מגוון רחב של פעילויות למבקרים בה. כידוע, במהלך השנים האחרונות, הפכה העיר ליעד פופולארי ומועדף על התיירים הזרים והודות להתפתחותה בעשור האחרון, אין חלק בעיר שלא ניתן להגיע אליו בתחבורה ציבורית בין אם באוויר, ברכבות או בכביש. קל מאד להגיע למדינה ומאירופה זה עניין של כמה שעות בודדות. נמל התעופה הבינלאומי ליסט פרנץ בבודפשט הוא אחד ממוקדי האזור, עם טיסות לכל חלקי אירופה, ויש לו גם רשת רחבה מעבר לים, עם קישורים לארצות הברית, סין ואפילו אוסטרליה.

פרטי קשר

  • עוד באותו נושא:
  • בודפשט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully