וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר מתקרב: "טוטנהאם הסכימה להצעת באיירן עבור הארי קיין"

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:04

הקבוצה החדשה של סולומון ירדה מהעץ ומוכנה למכור את הסקורר הגדול שלה תמורת 100 מיליון יורו, ההחלטה כעת תלויה בקיין עצמו

תקציר סופרקאפ פורטוגלי: בנפיקה - פורטו 0:2/ספורט1

המעבר של הארי קיין מטוטנהאם לבאיירן מינכן הולך ומתקרב. אחרי שהתרנגולים התעקשו לא למכור את הכוכב הגדול שלהם הקיץ, כעת מדווחים באנגליה שהקבוצה של מנור סולומון השתכנעה ונתנה את הסכמתה להצעה האחרונה של באיירן שעומדת על כ-100 מיליון יורו.

כעת הכדור עובר לידיים של חלוץ נבחרת אנגליה, שיצטרך לקבל החלטה אם הוא מקבל את ההצעה ועובר למינכן. קיין, כך על פי הדיווח, כבר השתכנע להישאר בקבוצה, אבל בעקבות ההתפתחות האחרונה הוא עשוי לשנות את החלטתו.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. Charlie Crowhurst, GettyImages
בדרך לבאיירן מינכן? קיין/GettyImages, Charlie Crowhurst

קיין נמצא בשנת החוזה האחרונה שלו, כך שגם טוטנהאם מבינה שכדאי לה למכור אותו עכשיו בסכום מכובד מאשר לאבד אותו בחינם בקיץ הבא - כפי שעשוי לקרות לפריז סן ז'רמן עם אמבפה. באיירן מצידה מחפשת בנרות חלוץ מרכזי, למעשה מאז שהיא נאלצה להיפרד מרוברט לבנדובסקי לפני שנתיים.

בקיץ הקודם באיירן החתימה את סאדיו מאנה, אבל זה עזב לסעודיה אחרי עונה אחת כושלת וקיין עשוי להיות הפיתרון האידיאלי מבחינת הבווארים, שהציעו לחלוץ בן ה-30 חוזה ארוך טווח לחמש שנים. קיין חסה אומנם בצילו של הולאנד, עליו כולם דיברו בעונה החולפת, אבל מבחינה אישית הוא נתן עונה נהדרת עם 30 שערים רק בליגה. מאז עונת 2014/15 קיין כבש לפחות 17 שערי ליגה ואם יעזוב זו תהיה מכה קשה לתרנגולים, שהתקשו גם איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully