וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "היינו צריכים להרוג את המשחק מוקדם יותר"

9.8.2023 / 22:53

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-1:1 מול לרנקה, והתייחס לשגיאות בסיום: "זו לא בעיה הגנתית, אלא עניין של כל הקבוצה". זהבי: "טעינו ולא.א.ק יש את האיכויות כדי לסבך אותך, בבלומפילד יש לנו יתרון"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב קיוותה לחזור מהמשחק הראשון מול א.א.ק לרנקה בקפריסין עם תוצאה טובה לקראת הגומלין בבלומפילד, ויכולה להיות מרוצה באופן חלקי. המשחק הראשון בסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס באי השכן הסתיים הערב (רביעי) ב-1:1 אחרי משחק מלא באירועים.

הצהובים לחצו ובאו על שכרם עם שער של יונתן כהן, אך ספגו שוויון. המארחת כבר הייתה בדרך למהפך כשקיבלה פנדל, אך אז דניאל פרץ שוב הדף בעיטה מהנקודה הלבנה ומנע הפסד שהיה מסבך את הצהובים לקראת הגומלין בחמישי הבא.

צפו ברובי קין מסכם את המשחק בקפריסין

רובי קין מגיב לאחר ה-1:1 של מכבי תל אביב בלרנקה/ספורט1

המאמן רובי קין אמר בסיום המשחק: "היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם יותר, לפני הדקה ה-80. היו לנו הרבה מצבים, אבל צריך לנצל אותם. המשחק היה צריך להיות רגוע בעשר הדקות האחרונות, אנחנו לא צריכים לספוג שערים ופנדלים, לא צריכים להיות בסכנה של הפסד במשחק הזה. עלינו ללמוד מזה ולבוא עם תכנית אחרת. בפרקים מסוימים של המשחק היו המון מצבים ומזה אני מרוצה, מדברים אחרים אני לא מרוצה. רוצה להודות לאוהדים, כ-600 הגיעו, הם היו רועשים ואנו מעריכים את התמיכה שלהם, מצפים לבלומפילד מלא בשבוע הבא".

"הפסד 2:1 לא היה משקף, אבל זה הכדורגל, צריכים להיות מרוכזים תמיד", המשיך המאמן, "אני מאוכזב, היינו צריכים לכבוש שניים - שלושה שערים לפני המחצית, אבל אני במשחק מספיק זמן כדי לדעת ש-0:1 זו תוצאה שצריך להיות זהירים איתה. שום דבר לא ניתן לך בכדורגל, היו לנו את המצבים הטובים יותר. אי אפשר לספוג בדקות האחרונות, זו לא בעיה הגנתית, אלא עניין של כל הקבוצה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו: ערן זהבי מסכם את ה-1:1 בלרנקה

ערן זהבי מגיב לאחר ה-1:1 של מכבי תל אביב בלרנקה/ספורט1

ערן זהבי הוסיף: "הגענו להמון מצבים במחצית הראשונה, היינו צריכים להרוג את המשחק, לעלות ל-0:2 ולהרגיע את האווירה. עשינו טעויות ולא.א.ק יש את האיכויות כדי לסבך אותך. צריכים לנצח בבית ולסיים את העבודה".

לקראת הגומלין: "באצטדיון שלנו יש לנו יתרון, האוהדים ימלאו את בלומפילד ותהיה אווירה נהדרת. מקווים להחזיר להם על המגרש, ולהחזיר למאות האוהדים שהגיעו לכאן".

על הכושר שלו בגיל 36: "אני מרגיש טוב, כשאתה שומר על הגוף לאורך הרבה שנים אז הוא לא בוגד בך. מקווה להמשיך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully