וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: בנות הפועל כפר סבא ישחקו בצ'כיה במוקדמות האלופות

היום נערכה הגרלה בין ארבע האלופות מארבע מדינות שהוגרלו באותו בית - אלופות צ'כיה קראלובו פולה ברנו, גראן קנריה מספרד, אלבה בליי מרומניה וכפר סבא. האיגוד הצ'כי תומך באירוח, אולם ייתכן שהמשחקים יועברו לפראג

בנות הפועל כפר סבא. יוסי לזרוף,
בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

אלופת צ'כיה, קראלובו פולה ברנו, היא זו שתארח את שלב מוקדמות ליגת האלופות לנשים בכדורעף, בבית שבו משתתפת גם אלופת ישראל, הפועל כפר סבא.

היום נערכה הגרלה בין ארבע האלופות מארבע מדינות שהוגרלו באותו בית - אלופות צ'כיה, ספרד (גראן קנריה), רומניה (אלבה בליי) והפועל כפר סבא - אחרי שאף אחת מהקבוצות לא הציעה לארח את המשחקים, בשל עלויות גבוהות שנבעו מדרישות קפדניות של התאחדות הכדורעף האירופית. את הפועל כפר סבא ייצגו בהגרלה יו"ר המועדון גרי אברמוביץ והמנכ"לית טל טייכנר.

אלופת צ'כיה לא תוכל להתחמק מאירוח המשחקים, כיוון שהדבר עלול לגרור קנס כספי והרחקה ממפעלים אירופים. נכון לעכשיו, אלופת צ'כיה מהעיר ברנו עשויה להעביר את אירוח המשחקים לעיר פראג בהמלצת האיגוד שלהם, שתומך באירוח וינסה להשיג עבורם ספונסר.

כזכור, הפועל כפר סבא ביקשה לארח את המשחקים בישראל מתוך כוונה להפוך את האירוע לחגיגה ספורטיבית בעירה והיא היתה ערוכה לכך מבחינה ארגונית, אבל לא זכתה לתמיכה כספית מרשויות הספורט ומאיגוד הכדורעף.

משחקי הבית המוקדם שבו משתפת הפועל כפר סבא ייערכו בתוך שבוע אחד בשבוע השלישי של חודש אוקטובר, כששתי הראשונות בבית תעליה לסיבוב המוקדם השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully