וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "כיף לקבל אהבה בכל מקום, אני נהנה מכל רגע"

כוכב העבר האגדי התייחס בתכנית הספורט של 103fm לבחירתו בין 75 הספורטאים האהובים במדינה: "היה טקס מאוד מרגש, המון ספורטאים שריגשו אותי מאוד"

הטוטו ו-וואלה! מצדיעים ל-75 הספורטאים האהובים/ניב אהרונסון

ביום ראשון נערך בפארק אריאל שרון טקס חגיגי להכתרת 75 הספורטאים האהובים בתולדות המדינה מטעם הטוטו ובשיתוף וואלה!, ובין הכדורגלנים שנכללו ברשימה היה גם ראובן עטר האגדי. הערב (רביעי) התייחס קשר העבר של מכבי חיפה ונבחרת ישראל לבחירתו ואמר לתכנית הספורט של 103fm: "זה מאוד מרגש, היה גם טקס מאוד מרגש. הטוטו הרימו אירוע ממש יפה ומרגש, לראות גיבורים לא רק מהכדורגל. כיף, כיף, כיף. המון ספורטאים שריגשו אותי מאוד".

על התחושות שלו כשחקן אהוב במיוחד, גם תקופה ארוכה אחרי שפרש: "אני נהנה מזה כל רגע. בכל מקום שאני הולך אני מקבל אהבה והערכה, וזו גם אחת הסיבות שאני לא רוצה לחזור כרגע לאמן, בטח לא בליגת העל. אני נהנה מהעבודה שלי עם הנערים בהתאחדות, זה כיף. בכל מקום שאני הולך אני מקבל הערכה ואהבה".

ראובן עטר באירוע הטוטו. ראובן קסטרו
ראובן עטר באירוע ביום ראשון/ראובן קסטרו

האזינו לריאיון עם ראובן עטר

פאנל הספורט תהה האם בעבודתו על נוער האקדמיה, עטר רואה שחקנים עם פוטנציאל להיות שחקנים ברמתו. "אני לא אגיד לגביי ספציפית, אבל יש שחקנים מוכשרים", אמר. "אבל אולי מעטים מאוד שאתה יכול להגיד ברמות של רביבו, ברקוביץ', עם פוטנציאל. יש שחקנים ממושמעים, היום הם עובדים הרבה יותר קשה ממה שהיה אז מבחינה פיזית. ובמסגרת מה שנעשה בהתאחדות לפני ארבע שנים בקדנציה הראשונה של שינו זוארץ עם האקדמיה. פרויקט המצוינות והאקדמיה של מכמורת זה שינו התחיל. וגם נושא המאמנים של הנבחרות שהפכו להיות משרה מלאה שזה מאוד חשוב. וההצלחה של הנבחרות לא מפתיעה אותי. אני צופה גם בעתיד שנבחרות שהיום נמצאות באקדמיה הן אלה שיתנו את הטון בארבע השנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • ראובן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully