וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד העברת ענק ביורוליג: "מייק ג'יימס סיכם לשנתיים באולימפיאקוס"

הגארד של מונאקו, ולשעבר בפנאתינייקוס, לא אהב את ההגעה של קמבה ווקר לנסיכות ויקצץ בשכרו כדי לעזור ליוונים לפצות את קבוצתו הנוכחית

דריבל פינת הכדורסל על הפרישה של גיא פניני, 8.8/מערכת וואלה!

העברה ענקית נוסף בקיץ הסוער שחווה הכדורסל האירופי. לפי דיווח ב"ספורטיים" היווני, מייק ג'יימס סיכם לשנתיים באולימפיאקוס ויגיע אליה אחרי ששיחק בשתי העונות האחרונות במונאקו. עבור האמריקאי בן ה-33, ששיחק בעבר גם בפנאתינייקוס, תהיה זו חזרה לכדורסל היווני דווקא אצל היריבה המרה של הירוקים.

ג'יימס אמנם חתום לעונה הקרובה במונאקו, אך לפי הדיווח הוא לא אהב את ההחתמה של קמבה ווקר על המשבצת שלו כשגם היחסים עם המאמן סשה אוברדוביץ' אינם בשיאם. ג'יימס, שהשתכר כ-2.5 מיליון יורו לשנה בנסיכות, אמור להרוויח כ-2 מיליון יורו לעונה.

אולימפיאקוס הייתה מוכנה להשלים כמעט את כל השכר של ג'יימס ולשלם לו כ-2.3 מיליון יורו, אך הגארד החליט להפחית בשכרו כדי להקל על שחרורו ממונאקו שאמורה לקבל כי-800 אלף עד מיליון יורו.

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. רויטרס
לא אהב את ההחתמה של קמבה ווקר. מייק ג'יימס/רויטרס

ג'יימס יהיה ההחתמה הכי גדולה של סגנית אלופת אירופה הקיץ, כשברקע ההתחמשות של היריבה פנאתינייקוס. האדומים מפיראוס איבדה בקיץ החולף את קוסטאס סלוקאס שהשלים מעבר סנסציוני לפאו, ואת ה-MVP של היורוליג סשה וזנקוב שינסה את מזלו ב-NBA לראשונה במדי סקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully