וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר החדש הראשון לקיץ: וינס אדוארדס חתם בעירוני נס ציונה

הקבוצה של אלעד חסין צירפה באופן רשמי את הפורוורד האמריקאי (27, 2.03): "שחקן עם יכולות קליעה, מסירה והאופי המתאים". אדוארדס: "מחכה להפוך לחלק מהמועדון"

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

עירוני נס ציונה הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי על החתמתו של וינס אדוארדס. הפורוורד האמריקאי יהיה הזר החדש הראשון של הקבוצה בקיץ הנוכחי והשני בסך הכל אחרי שהכתומים האריכו את חוזהו של הסנטר ג'רום מיינסי שימשיך לשמש כקפטן.

אדוארדס (27, 2.03) שיחק בעבר במכללת פרדו ונבחר במקום ה-52 בדראפט 2018 על ידי יוטה ג'אז. בעונה האחרונה שיחק במדי גראבלין הצרפתית שם רשם ממוצעים של 8.8 נקודו ו-3.3 ריבאונדים למשחק עם 42.9% מחוץ לקשת.

מאמן הקבוצה אלעד חסין אמר על ההחתמה החדשה: "אנחנו שמחים על חתימתו וינס בקבוצה. חיפשנו שחקן עם עם יכולות קליעה, מסירה ועם האופי המתאים לנו, ואנחנו מאמינים שוינס הוא השחקן המתאים. הוא יעזור לנו להגיע למטרות שלנו העונה".

אדוארדס הוסיף: "אני רוצה להודות למועדון ולהנהלה שבירכו אותי ואת משפחתי עם ההזדמנות הזו. האפשרות לעשות את מה שאתה אוהב היא תמיד מיוחדת. אני מחכה להפוך לחלק מהמועדון ולהגיע יחד לגבהים חדשים - וכמובן לפגוש את האוהדים שלנו!".

וינס אדוארדס במדי מכללת פרדו. Michael Hickey, GettyImages
זר ראשון לקיץ. אדוארדס/GettyImages, Michael Hickey

אדוארדס הוא בנו של שחקן העבר ביל אדוארדס, ששיחק בין היתר בהפועל ירושלים בתחילת המילניום.

הסגל של אלעד חסין בנס ציונה כולל מלבד הזרים את איתי שגב, צוף בן משה, יאיר קרביץ, המתאזרח דאסטי האנאס והפורוורד הצעיר תומר לוינסון. הכתומים ישחקו בשלב המוקדמות של ליגת האלופות בסוף ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully