וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב כיכב בירושלים, הבן סיכם בנס ציונה: וינס אדוארדס מגיע לישראל

הפורוורד בן ה-27 שאביו לבש את מדי הפועל ירושלים בתחילת המילניום, צפוי להיות הזר השני בסגל של אלעד חסין אחרי ג'רום מיינסי

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

עירוני נס ציונה קרובה לצרף את הפורוורד האמריקאי וינס אדוארדס ששיחק בעונה שעברה בגראבלין הצרפתית. אדוארדס, בנו של שחקן העבר ביל אדוארדס ששיחק בין היתר בהפועל ירושלים בתחילת המילניום, צפוי להיות הזר השני שחותם בקבוצה של אלעד חסין לקראת העונה הקרובה אחרי שהכתומים האריכו את חוזהו של הסנטר ג'רום מיינסי שימשיך לשמש כקפטן.

אדוארדס (27, 2.03) שיקח באוניברסיטת פרדו והיה נחשב לכישרון עולה במכללה ששקל אפילו לצאת לדראפט אחרי שלוש שנים, אך נשאר לעונה רביית ואחרונה שם רשם 14.6 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק. הוא נבחר במקום ה-52 בדראפט 2018 על ידי יוטה ונשלח מיידית ליוסטון, שם שיחק שני משחקים בלבד והעביר את רוב העונה בליגת הפיתוח.

וינס אדוארדס במדי מכללת פרדו. Michael Hickey, GettyImages
וינס אדוארדס במדי מכללת פרדו/GettyImages, Michael Hickey

בעונת 2019/20 המשיך בליגת הפיתוח במדי אוקלהומה סיטי בלו, הצטיין, אך רגע לפני פרוץ הקורונה שלח לקאנטו צ'ארג'. בדצמבר 2020 חתם בסקרמנטו, ונשלח לקבוצת פהיתוח של הקינגס, הוא המשיך בליגת הפיתוח גם בעונת 2021/22 ורק בעונה שעברה יצא לראשונה לאירופה כשחתם בגראבלין ורשם במדיה 8.8 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק.

הסגל של אלעד חסין בנס ציונה כולל מלבד הזרים את איתי שגב, צוף בן משה, יאיר קרביץ, המתאזרח דאסטי האנאס והפורוורד הצעיר תומר לוינסון. הכתומים ישחקו בשלב המוקדמות של ליגת האלופות בסוף ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully