וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוכה לשינויים, אבל לא יוזמת: מכבי תל אביב יושבת על הגדר

9.8.2023 / 13:00

הצהובים צירפו הקיץ שני זרים ונעצרו. מדוע לא הלכו על חריש עמוק יותר? מי מסתובב עם סימן שאלה מעל ראשו? באיזו סיטואציה יגיעו שחקנים נוספים ומה העמדה של גולדהאר בנוגע לדניאל פרץ? עושים סדר שעות לפני המשחק מול א.א.ק לרנקה (20:00, ספורט2)

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

הנטייה במכבי תל אביב היא לא לשים את השחקנים הזרים על המדף ולא להודיע להם שיחפשו קבוצות חדשות. שלושה שחקנים של הקבוצה מסתובבים הקיץ עם סימן שאלה מעל ראשיהם. בניגוד לאנריק סבוריט הבאנקר שמכבי תל אביב מחכה לאיזרוחו, והזרים החדשים איבן מאסון ופליסיו מילסון, יתר הזרים דריק לוקאסן, ג'ורג'ה יובאנוביץ' ופארפה גיאגון מועמדים לעזיבה ואין שום ודאות בנוגע לכך שיהיו חלק מהסגל לעונה שבפתח. בשלב הזה אין כל חדש עם השלושה ואין עליהם אפילו הצעות אטרקטיביות, אך בניגוד ללא מעט מועדונים שפונים אל השחקנים ומבהירים להם שאינם בתכניות ושהם צריכים לחפש לעצמם קבוצות אחרות, במכבי תל אביב לא מתכוונים לנהוג כך ובשלב הזה אין כל כוונה חד צדדית לבוא אליהם במטרה להשתחרר מחוזיהם כדי למצוא שחקנים זרים אחרים.

הסיבה לכך נעוצה בכמה פרמטרים. ראשית, במכבי תל אביב לא בטוחים שיוכלו למצוא בקלות שחקנים טובים מהם. יובאנוביץ' הוכיח את עצמו במשך עונה וחצי וכבש הרבה שערים. לא בטוח שלמכבי תל אביב יש כרגע מישהו בהתקפה שכדאי עבורו לבצע מהלך חד צדדי ולהודיע לסרבי שיחפש לעצמו קבוצה אחרת. באשר לפארפה גיאגון, במכבי תל אביב תופסים אותו כקשר התקפי בעל כישרון יוצא דופן. אחד שיכול להתפתח למימדים הרבה יותר גדולים בעתיד ולכן, לבוא היום ולבקש ממנו לעזוב זה לא משהו שנמצא בתכניות. גם לגבי לוקאסן, אין בשלב הזה כוונה לעשות צעד מצד המועדון מאחר שיש לו איכויות שמכבי תל אביב מעריכה ולכן המועדון יושב על הגדר בעניין שלו.

פארפה גיאגון שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הגישה הפסיבית של מכבי תל אביב תשתלם לה? גיאגון/מאור אלקסלסי
דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
במכבי תל אביב עדיין מעריכים את האיכויות שיש בו. לוקאסן/אריאל שלום

יחד עם זה, גם רובי קין אמר אתמול במסיבת העיתונאים שבכלל לא בטוח שהסגל הנוכחי יהיה גם הסגל שירוץ לאורך כל העונה והאמירה הזו נובעת מכך שסוכני השחקנים מחפשים עבורם יעדים חדשים ומכבי תל אביב ערוכה למצב בו היא תקבל הצעה טובה עבור מי מהם ותלך על מכירה. במצב כזה מכבי תל אביב כבר הכינה לעצמה רשימת שחקנים בתפקידים שונים ואם מישהו יעזוב, יהיה מי שיכנס למשבצת שלו.

בנוגע לדניאל פרץ, מכבי תל אביב נחושה להשאיר את השוער וכלל לא מעלה בדעתה לוותר עליו. "הכסף לא מעניין העונה את מיטש, אלא רק האליפות", אומרים במכבי תל אביב. "תמיד יכולה לבוא הצעה יוצאת דופן שיהיה קשה להגיד לה לא, אבל היא צריכה להיות הקיץ מאוד גבוהה כדי שבכלל המכירה של דניאל תעלה על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully