וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה לא רצתה לשחרר אותי": סרגיי קנדאורוב נזכר במעבר

העזיבה לבנפיקה, המאמן הישראלי "הפנומנלי עם הגישה האירופית" והקשר עם אגדות הכדורגל המקומי: האוקראיני חזר לשנות ה-90'

תקציר מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה עלתה לסיבוב השלישי עם ניצחון 1:4 על שריף טירספול (2:4 בסיכום)/ספורט1

מעברו של השוער אנטולי טרובין משחטאר דונייצק לבנפיקה הוביל את האתר "Fanday" לפנות אל ליגיונר אוקראיני לשעבר שמכיר היטב את המועדון הפורטוגלי: סרגיי קנדאורוב. על הדרך, אקס מכבי חיפה התייחס בריאיון לתקופתו בישראל.

קנדאורוב, כזכור, זכה עם הירוקים באליפות היסטורית בעונת 1993/94, שהסתיימה ללא הפסדים ועם שיא של 95 נקודות שלא נשבר בכדורגל המקומי עד היום. הקשר לשעבר סיפר על המעבר לבנפיקה ב-1997: "רוב השחקנים הישראלים שיחקו אז במכבי חיפה, ואחרי הזכייה באליפות רובם יצאו לאירופה. גם אני ביקשתי לעבור, אבל הם לא רצו לשחרר אותי כי הייתי הקפטן והמנהיג של הקבוצה. גריים סונס הגיע לחופשה בישראל, נפגשנו והוא אמר לי 'אני לוקח את בנפיקה ורוצה אותך'. בחורף הוא הביא אותי לשם, ההעברה שלי עלתה מיליון יורו וחצי. בישראל הרווחתי 3,000 דולר בחודש, בבנפיקה השכר שלי גדל פי 10".

גיורא שפיגל. אריאל שלום
"הייתה לו גישה אירופית". גיורא שפיגל/אריאל שלום

לצד יופ היינקס שהדריך אותו בבנפיקה, קנדאורוב ציין מאמן ישראלי כשנשאל מי היה המאמן הטוב ביותר שלו בכל הקריירה: "גיורא שפיגל, שתחתיו שיחקתי במכבי חיפה. הייתה לו גישה אירופית, ביחס לישראל הוא היה מאמן פנומנלי. איתו זכינו באליפות בלי להפסיד משחק אחד!".

האוקראיני הוסיף שהוא לא שומר על קשר עם מאמניו לשעבר, אך עם שחקנים ששיתפו עמו פעולה כן: "יש לי קשר מצוין עם אלון חזן, שמאמן כיום את נבחרת ישראל. דיברתי לאחרונה גם עם חיים רביבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully