וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל טורס קרוב לסיכום במכבי פתח תקוה. בלם קמרוני מועמד

המלאבסים צפויים לשלם כ-100 אלף יורו עבור שחרורו של שחקן הכנף. חודשו השיחות עם סילבן דלאנד שהיה מועמד להגיע בתחילת הקיץ

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה הגבירה ביומיים האחרונים את המאמצים לצירופו של שחקן הכנף הקולומביאני אנחל טורס, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. כעת מסתמן שהצדדים קרובים לסיכום. לאחר שהוגשה הצעה רשמית לסוכנו של השחקן, המלאבסים גם נמצאים בשיחות עם ראשי בלזאן המלטזית, הקבוצה בה משחק, כאשר מסתמן שפתח תקוה תצטרך לשלם סכום הנאמד בכ-100 אלף יורו בעבור שחרורו.

שחקן נוסף שמועמד להצטרף לקבוצה הוא הבלם הקמרוני ממוצא צרפתי סילבן דלאנד, ששיחק בשנתיים האחרונות בדברצן ההונגרית. המגעים עם דלאנד החלו כבר לפני חודש וחצי ואחרי שנדמה היה שהוא לא יגיע לקבוצה בשל דרישות כספיות גבוהות, כעת חזרו הצדדים לשיחות ויש סיכוי טוב שהוא יחתום בכל זאת ויצטרף בקרוב לקבוצה.

אנחל טורס במדי קבוצת הנוער של פורטו. פורטו, אתר רשמי
המעבר מתקרב. אנחל טורס/אתר רשמי, פורטו

בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהניצחון 1:2 אמש על הפועל ירושלים בשלב הבתים של גביע הטוטו. את שער הניצחון כבש המחליף טל בן חיים עמוק בתוך תוספת הזמן ובקבוצה חגגו במשך דקות רבות אחרי השריקה.

ערב המשחק, היה נדמה שמדובר בעוד משחק הכנה והזדמנות נוספת להריץ את שחקני הסגל, אולם בעקבות הניצחון על הירושלמים וההפסד של הפועל תל אביב למ.ס. אשדוד במשחק המקביל, נמצאים כעת המלאבסים בעמדת זינוק מצויינת להעפלה לחצי גמר גביע הטוטו מהמקום הראשון בבית. כדי להשלים את המשימה, הקבוצה תצטרך לנצח את הפועל תל אביב בבלומפילד ביום שבת במחזור שינעל את שלב הבתים.

מעבר לפן המקצועי, משמעות ההעפלה לחצי הגמר, היא גם הבטחה של מענק כספי בגובה של 360 אלף שקלים, סכום לא מבוטל עבור מועדון בסדר גודל של מכבי פתח תקוה. אגב, קבוצה שתזכה בגביע הטוטו תבטיח לעצמה מענק כספי כולל של למעלה ממיליון שקלים, כך שבמועדון מתייחסים כעת ברצינות רבה למשחק מול האדומים בבלומפילד בשבת.

לא מעט שחקנים קיבלו מחמאות מהצוות המקצועי, בראשם המגן גיא דזנט שהוקפץ לקבוצה הבוגרת באופן קבוע ואמש פתח בהרכב והציג יכולת טובה מאוד. בפתח תקוה מרוצים מאוד מהיכולת שמציג דזנט במשחקים האחרונים וזאת גם הסיבה שהופסקו הניסיונות להחתים מגן ימני מבחוץ, לאחר שהתקבלה ההחלטה לתת את הקרדיט למגן שגדל במחלקת הנוער של המועדון. גם יונתן טפר הצעיר שפתח בהרכב ואריאל לוגסי שנכנס כמחליף, קיבלו הרבה מחמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully