וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורעף ניצחה את מונטנגרו במשחק הכנה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 0:03

הנבחרת של איתמר שטיין ("מרוצה מאוד מהמנטליות של השחקנים") חזרה מפיגור 2:1 במערכות בדרך ל-2:3, לקראת אליפות אירופה שתיפתח בסוף החודש

דריבל, 8.8/מערכת וואלה!

נבחרת ישראל בכדורעף ניצחה הערב (שלישי) במשחק ההכנה השני שלה את מונטנגרו 2:3 (7:15, 23:25, 25:19, 17:25, 26:24). הנבחרת תמשיך כעת לצפון מקדוניה להמשך משחקי ההכנה לקראת אליפות אירופה שתיפתח בסוף חודש אוגוסט בישראל. איליה גולדין בלט עם 20 נקודות, גנדי סוקולוב הוסיף 17 נקודות ועידו דויד 16 נקודות.

"היה משחק צמוד וטוב מול יריבה שהיא פחות או יותר ברמה שלנו", אמר מאמן הנבחרת איתמר שטיין. "היה משחק עם הרבה עליות וירידות, בצד המנטלי עשינו קפיצת מדרגה והצלחנו להתאושש ממערכות שהפסדנו ולחזור מפיגור. אני מרוצה מאוד מהאווירה ומהמנטליות של השחקנים ומאיך שהם דוחפים אחד את השני, כמובן שיש לנו עוד הרבה עבודה ולאן להתקדם, אבל אנחנו בדרך הנכונה. ברור שאנחנו מרוצים מהניצחון והיה כיף לשחק מול 50-60 אוהדים מישראל שעודדו אותנו ונתנו לנו אווירה ביתית".

שחקני נבחרת ישראל כדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
ממשיכים בהכנות. שחקני הנבחרת/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

קפטן הנבחרת אלכסנדר אוסוקין: "היום ידענו לעשות את ההתאמות והסתכלנו על מה שפחות עבד במשחק אתמול. למדנו את היריבה ופשוט הבאנו את רוח הלחימה הישראלית, זכינו לתמיכה של קהל ישראלי, עשרות אוהדים שלנו, שהיו באזור ובאו לאולם וזה היה ממש מדהים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully