וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס: "קשה לנו בגלל הסגל הקצר. חלוץ? מחכים לאוז'בולט"

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ה-1:0 לאשדוד: "לא מאוכזב מהצעירים, הם ילמדו ממשחקים כאלה". צ'יבוטה: "התקופה בחיפה הייתה לא קלה". אלי לוי: "היינו עדיפים בכל רגע נתון"

תקציר גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

אחרי שלושה משחקים, הפועל תל אביב עדיין ללא ניצחון בגביע הטוטו. היום (שלישי) האדומים הפסידו 1:0 למ.ס. אשדוד משער עצמי של אור בלוריאן, אך הבעיות של מייקל ולקאניס בלטו בעיקר בחלק ההתקפי. מאוויס צ'יבוטה הוצב בחוד יחד עם הישאם לאיוס, ועל אף שניסה ליזום, המחסור בחלוץ טבעי היה ניכר.

ולקאניס אמר בסיום ההפסד: "לא הגענו לרמה שהצגנו במשחקים הקודמים. היה זמן קצר בין המשחקים וזה קשה לנו כי הסגל קצר. ידענו שיהיה קשה היום, תמיד מאכזב להפסיד, אבל צריכים להיות הוגנים, קשה לשחק פעמיים בשלושה ימים. צריך לקחת את הדברים החיוביים מהמשחקים האחרונים".

על השיתוף של צעירים רבים: "אי אפשר להיות מאוכזב מהצעירים. אפשר להתאכזב רק מהתוצאה, לצעירים יהיו עליות וירידות. הפועל זה מועדון גדול אז יש ציפיות וזה לא ליגת נוער אז הם צריכים להתבגר, צריכים להיות סבלניים איתם. הם יעשו טעויות וממשחקים כאלה הם ילמדו. נראה מי יוכל לתרום לנו כבר עכשיו ומי בשלב מאוחר יותר".

המחסור בחלוץ: "אנחנו מחכים לאלן אוז'בולט. בשנים קודמות הוא לא שיחק בהכרח בעמדה האמיתית שלו, ובהחלט נצטרך אותו. שני משחקים בשלושה ימים זה לא קל, גם למאוויס צ'יבוטה שלא שיחק הרבה".

מאוויס צ'יבוטה, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"אשחק גם כחלוץ אם יבקשו ממנו". צ'יבוטה/לירון מולדובן

מאוויס צ'יבוטה הוסיף: "משחק פחות טוב שלנו. בסדר, עובדים ומשתפרים. איך אני מרגיש? לאט לאט, לא שיחקתי הרבה זמן, רק הגעתי לפה. אני שמח לקבל דקות. אין לי בעיה לשחק כחלוץ אם יבקשו ממני, אעשה באהבה כל תפקיד. אני מרגיש קצת יותר טוב אבל יש הרבה מה לשפר".

על התקופה במכבי חיפה אמר: "אין ספק שזו תקופה לא קלה, אבל אני לא מסתכל על זה. אני בהפועל תל אביב ואומר תודה שנתנו לי להיות פה. מה שהיה בעבר לא מעניין. כולם יודעים מי אני ומה אני שווה, אני צריך לעבוד קשה ולעזור לקבוצה כמה שיותר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ניצחון ראשון. אלי לוי/לירון מולדובן

המאמן המנצח אלי לוי סיכם: "אני לוקח את מה שלקחתי בשני המשחקים הקודמים - הגישה, המחויבות של השחקנים, בלי קשר ליכולת. במשחק הראשון שיחקנו לא רע, בשני הפסדנו אבל היו דברים לא רעים ומינפנו אותם. היינו עדיפים בכל רגע נתון היום והצלחנו לתרגם את זה לניצחון. לא משנה מי לא נמצא אלא מי כן נמצא, יש פה סגל רחב ואני סומך על השחקנים. מי ששיחק היום עשה עבודה טובה מאוד וזה יגרום לנו לכאבי ראש לקראת ההמשך. זה לא סוד - אנחנו רוצים להביא עוד שלושה שחקנים, חלוץ ושחקן כנף, אני מקווה שנצליח לעשות את זה עד תחילת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully