וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם: "המקום הראשון מעניין אותי, אם היה קהל היינו מקבלים פנדל"

מאמן מכבי פתח תקוה שמח בעקבות ה-1:2 על הפועל ירושלים, אך בא בטענות לשיפוט: "קל לשופטים להעביר דברים כאלה". בן חיים: "מכוונים למעלה". אריה: "השחקנים עושים את המקסימום ואני מת עליהם"

דריבל, 8.8/מערכת וואלה!

מכבי פתח תקוה הייתה מחוץ לעניינים בתוספת הזמן ובדרך החוצה מגביע הטוטו, אך טל בן חיים העניק בתוספת הזמן את שער הניצחון ב-1:2 על הפועל ירושלים והכריע שהערב (שלישי) תמונת העולה מבית ב' לחצי גמר גביע הטוטו עדיין לא נסגרה עם ניצחון ראשון העונה למלאבסים.

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
רוצים את הכרטיס לחצי הגמר. בני לם/ברני ארדוב

בני לם על הניצחון הראשון לעונה: "תמיד כיף לנצח. המקום הראשון מעניין אותי, דיברנו על זה, עשינו הכל כדי לנצח את המשחק. אני לא בא להתייפף, כל משחק הוא חשוב אבל מה שהכי חשוב זה להגיע לליגה מוכנים, אבל עדיין חסרים לנו 3-4 שחקנים. באנו מוכנים, הגענו למצבים, חטפנו את הכדורים, הכרנו את משחק הלחץ שלהם. אם היינו קבוצה עם קהל, היינו גם מקבלים פנדל. אין לנו קהל, אז קל לכל השופטים להעביר דברים כאלה".

טל בן חיים על שער הניצחון: "תמיד כיף לכבוש בכל דקה, תמיד כיף לנצח ולעזור לקבוצה. עשינו 2 משחקים ראשונים פחות טובים, שמח שהפעם ניצחנו. העונה הקרובה? אני תמיד עונה את אותה התשובה. אני לא מתעסק במה יהיה ולא יהיה. בנינו פה קבוצה טובה, מקווה שנדע לגדול כקבוצה תוך כדי שהעונה תמשיך".

על הריב בין יאו למחאמיד: "אני בן 34 ותמיד שומר מה שקורה על המגרש. מקווה שזה רק אמוציות ונשאר שם".

על המטרות של פתח תקוה: "פלייאוף עליון? לא אגיד שזו המטרה שלנו ושאם לא נעמוד בזה נכשלנו. אנחנו עולה חדשה. יש פה שלד משנה שעברה, אבל גם הרבה חדשים. תמיד כשעושים כאלה מהפכים קשה לעשות עונה עם הצלחה מסחררת. מצד שני, לא אשתמש בזה כתירוץ, אנחנו מכוונים למעלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מרוצה מהסגל. אריה/ברני ארדוב

זיו אריה על ההפסד הדרמטי: "יכולנו לנצח, היו דקות טובות יותר וטובות פחות. אף אחד לא אוהב להפסיד בדקה ה-96, גם אם זה כמו משחק ידידות. אין פה רוטציה, אלה משחקי הכנה אני רוצה את כולם במצב רוח טוב ומוכנים לליגה. יכולנו עם ההרכב הזה גם לנצח בקלות. השחקנים עושים את המקסימום כל הזמן ואני מת עליהם".

נדב נידם על ההפסד: "זה הכדורגל. רצינו לנצח, ידענו שגם תיקו יעלה אותנו לשלב הבא. ניסינו לשמור על התוצאה, החזקנו בכדור וזה קרה, חלק מהמשחק. מרגיש חיבור טוב בין השחקנים בקבוצה. אנחנו משחקים כדורגל חיובי, בסוף יש פה תואר. רוצים לעלות לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully