וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס חולם על קאמבק, סביליה סוגרת את הדלת: "אין אפשרות שיחזור"

הבלם חסר הקבוצה רוצה לשוב למועדון נעוריו אחרי 18 שנה ומוכן להקריב מבחינה כלכלית. המאמן מעוניין בחיזוק, ההנהלה מתבצרת בעמדתה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.8/ספורט1

עונת 2023/24 בליגות הבכירות באירופה נמצאת ממש מעבר לפינה, אך סרחיו ראמוס עדיין לא מצא קבוצה. ראמוס סיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן ועזב את בירת צרפת אחרי שנתיים, וכעת לבלם בן ה-37 נותר חלום אחד - לסגור מעגל אחרי 18 שנה ולשוב לקבוצת נעוריו סביליה.

לפי דיווח ב"אס" מחזיק הבלם בהצעות מערב הסעודית, טורקיה וארצות בהברית, אך הוא סירב לכולם מתוך תקווה לחזור לאנדלוסיה. עם זאת, נכון לעכשיו, מועדון נעוריו סוגר בפניו את הדלת. המנהל המקצועי ויקטור אורטה, שהחליף בקיץ האחרון את מונצ'י האגדי שעזב לאסטון וילה, התייחס היום לסוגיית הבלם ואמר: "יש לנו שישה בלמים בסגל. נכון להיום, אין שום אפשרות שראמוס ישחק סביליה בעונה הקרובה".

שחקן פריז סן ז'רמן סרחיו ראמוס חוגג שער. ברני ארדוב
הדלת בינתיים סגורה. ראמוס/ברני ארדוב

למחזיקת הליגה האירופית אמנם אכן יש עומס במרכז ההגנה, אך המאמן חוסה לואיס מנדיליבר לא שקט בנוגע לעמדה. טאנגי ניאנזו פצוע, המאמן מטיל ספק במרקאו שבעצמו חוזר מפציעה, ופדריקו גאטוני שהגיע מסן לורנסו הארגנטינאית חסר ניסיון לחלוטין באירופה. לאור זאת מנדיליבר היה פתוח להחתמה של בלם נוסף, אך נכון לעכשיו אין לכך תמיכה בהנהלה.

ראמוס, כך לפי הדיווח, מוכן לעשות הכל כדי לחזור ומוכן לעשות הקרבות כלכליות משמעותיות. אחת האפשרויות מבחינתו היא לחתום על חוזה בשכר נמוך, כאשר הוא יקבל בונוסים המבוססים על מספר משחקים והישגים. האם ההקרבות הללו ישכנעו את ראשי האנדלוסים להחזירו? הכדור כעת בידיים של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully