וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרוץ - המרוץ החברתי הראשון של ההסתדרות יוצא לדרך

ב-27 באוקטובר יוזנק מפארק גני יהושע בת"א המרוץ הראשון של ההסתדרות - "ההסתדרוץ". המרוץ, בן שלושה מקצים, מאורגן ע"י המועדונים של חברי ההסתדרות: "ביחד בשבילך" ו"עובדים בריא" ובהפקת חברת "כפיים". 50% מדמי ההרשמה של כל משתתפ/ת, יועברו כתרומה

ההסתדרוץ. יחצ,
ההסתדרוץ/יחצ

היום (ג') נפתחה ההרשמה להסתדרוץ, מרוץ חברתי ראשון מסוגו שמאורגן על ידי ההסתדרות, באמצעות מועדון הצרכנות "ביחד בשבילך" ואפליקציית "עובדים בריא", ובהפקת חברת "כפיים". כל חבר וחברת הסתדרות יוכלו לרכוש עד ארבעה כרטיסים ו-50% מדמי ההרשמה של כל משתתפ/ת יועברו לעמותה חברתית לבחירתו, מתוך רשימת עמותות חברתיות.

המרוץ יוזנק מפארק גני יהושע (פארק הירקון) בתל אביב, ביום שישי, 27.10.23 בשעות הבוקר ויכלול שלושה מקצים: 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-1.4 ק"מ. פרטים על עלויות, שעות ההזנקה, גילאי המינימום להשתתפות במרוץ ועוד, ניתן למצוא באתר ההרשמה.

כאמור, 50% מדמי ההרשמה ל"הסתדרוץ", יועברו לעמותה ע"פ בחירת הרוכש/ת, מתוך רשימה שמופיעה באתר ההרשמה. בין העמותות המשתתפות במיזם: "גדולים מהחיים" למען איכות חיים ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם; "לתת" לסיוע לאוכלוסיות במצוקה; "נט"ל" - מתן מענה וטיפול לנפגעי טראומה על רקע לאומי; "פתחון לב", ארגון שפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי; אלו"ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם; ו"רוח נשית" לקידום עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. הרשימה המלאה באתר.

"הפנינג ספורטיבי עם אג'נדה חברתית"

מנכ"ל ההסתדרות, דודו בצלאל, מסר: "אני שמח על המיזם החדש שאנו משיקים יחד עם המועדונים שלנו "ביחד בשבילך" ו"עובדים בריא". על פי חזונו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, עובד בריא הינו עובד מועיל, יצרני וטוב יותר לעצמו ולמקום העבודה. מלבד היותה התנועה החברתית הגדולה בישראל, ההסתדרות דואגת לטפח את חבריה ולדאוג לבריאותם, גם מעבר לשעות העבודה. אני גאה בפרויקט 'מרוץ ההסתדרוץ' ומשוכנע שזוהי תחילתה של מסורת בריאה וחשובה לחברי ההסתדרות ולבני משפחותיהם".

מנכ"לית מועדון "עובדים בריא", מירי שטח, מסרה: "לאורך כל השנה, קהילת "עובדים בריא" פעילה בתחומי האפליקציה, צועדת, רצה ונהנית משלל הטבות ותשתית תומכת לאורח חיים בריא.
'ההסתדרוץ' הוא האירוע הראשון של "עובדים בריא" עם מועדון "ביחד בשבילך". מדובר בהפנינג ספורטיבי מושקע, עם אג'נדה חברתית לצדו. מרוץ זה מאפשר יציאה מגבולות האפליקציה לפעילות פרונטלית וחווייתית, המתאימה לאלו שרצים באופן קבוע ולאלו שמעוניינים להצטרף לחוויה בפעם הראשונה".

מנכ"ל "ביחד בשבילך", איל קרוליצקי, מסר: "מרוץ ההסתדרות הראשון הינו גם המרוץ החברתי הראשון בישראל, בו ייתרמו 50% מדמי ההרשמה לעמותה, שהרצים יבחרו בתהליך ההרשמה. מדובר גם בשיתוף פעולה בין מועדון "ביחד בשבילך" ובין חברי קהילת אפליקציית "עובדים בריא" - הכל למען חברי ההסתדרות וקהילת הרצים".

מנכ"ל אלו"ט, דדי עטאס, מסר: "זאת זכות עבורנו להיות חלק מהמיזם אותו יזמה ומפעילה ההסתדרות. אלו"ט היא העמותה הארצית המובילה במתן מענים לא.נשים על הרצף ומשפחותיהם ונותנת מענה לכלל המגזרים והאוכלוסיות בחברה הישראלית. אנו מודים ומברכים על שיתוף הפעולה ורואים בו הזדמנות נהדרת לתרומה חברתית המשולבת בפעילות אישית".

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully