וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית הפראלימפית

בדרך לאולימפיאדה עוצרים בהולנד: אל על היא המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית הפראלימפית לאליפות אירופה המתקיימת השבוע בהולנד

המשלחת הפרלימפית ואל על. לילך וייס-רוזנברג,
המשלחת הפרלימפית ואל על/לילך וייס-רוזנברג

הבוקר (8.8), יצאה טיסת אל על להולנד עם ספורטאי נבחרת הכדורסל על כיסאות גלגלים למשחקים הפראלימפים האירופאים הנערכים ברוטרדם. הטיסה היא אחת מני רבות היוצאות הן השבוע והן במהלך שבוע הבא להולנד ואיתן כ- 60 ספורטאים פראלימפים ומאמנים אשר יתחרו בענפים השונים החל מהשבוע ועד ה-20.8.23.

המשחקים האירופיים הפראלימפיים שהחלו אתמול ברוטרדם, הם המשחקים המשמעותיים והנרחבים ביותר עם הפנים לפריז 2024. כמעט כל הענפים שיתחרו באולימפיאדה, מתחרים גם ברוטרדם, מה שמהווה את "טבילת האש" המשמעותית ביותר עבור הספורטאים לקראת האולימפיאדה בשנה הבאה.
כזכור, מוקדם יותר השנה חברת אל על והוועד הפראלימפי חתמו על הסכם חסות לשנים 2023- 2024, במסגרתו הוסכם כי אל על תהיה המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024.

דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "אנו גאים להטיס את הספורטאים אשר מעוררים השראה וגאווה ומאחלים הצלחה רבה בתחרויות, בשבילנו בארץ אתם כבר אלופים".

משה מוץ מטלון, מ"מ יו"ר הוועד הפראלימפי: "אל על ממשיכה במסורת מתן החסות למשלחת הפראלימפית הישראלית, הוועד הפראלימפי, מכיר ומוקיר תודה לחברה ויחד נמריא לשחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully