וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכה בבלומפילד

11.3.2003 / 19:55

משחק גביע ללא הגנות, בעיקר מצד בית"ר, הניב שמונה שערים והסתיים בנצחון 3:5 של מכבי ת"א. שלושער לתורג'מן, צמד לזוהר. עטיה הורחק לבית"ר. נצרת עילית הדיחה את הפועל פ"ת

אתר ספורט 5 מרחיב על המשחק המרתק:

מכבי ת"א העפילה הערב לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שגברה על בית"ר ירושלים 3:5 במשחק המרכזי של הסיבוב השמיני של משחקי גביע המדינה. עמיר תורג'מן, המצוי בכושר מצויין, כבש שלושער לזכות המנצחים. איציק זוהר כבש צמד לבית"ר, שיכולה להיות מודאגת מאד ממשחק ההגנה הנוראי שהפגינה בבלומפילד.

מחצית ראשונה:
מכבי ת"א פתחה את המשחק היטב, לחצה על שערה של בית"ר ירושלים, ואף עלתה ליתרון בדקה השביעית: אלי ביטון פרץ באגף ימין והגביה כדור אל הרחבה הריקה של בית"ר ירושלים ועמיר תורג'מן לא התקשה להכניע מקרוב את קורנפיין ולקבוע 0:1. התשובה של בית"ר לא איחרה לבוא: בדקה ה- 12 נשרקה בעיטת עונשין לקבוצתו של חנן אזולאי, 25 מ' אלכסונית משערו של לירן שטראובר. איציק זוהר זיהה כי שטראובר ממוקם ארבעה מ' מקו שערו ובעט כדור קשתי חזק שעבר מעליו וחדר פנימה, 1:1. אחרי ספיגת שער השיויון המשיכה מכבי ללחוץ על בית"ר. בדקה ה- 20 בעט טל בנין כדור אדיר למשקוף שערו של קורנפיין. כעבור שש דקות התרומם אנדרס פרוחננקובס לכדור גבוה ונגח לקורת שער בית"ר. בית"ר התחילה להשתחרר מהלחץ התל אביבי, אבל הצהובים של קלינגר עקצו שוב. בדקה ה- 32 הגביה ברוך דגו כדור אל רחבת ה- 16 הבית"רית, שם עמד לו באין מפריע ברונו רייס הברזילאי שנגח פנימה, 1:2 לת"א. השיויון השני של בית"ר ירושלים הגיע בדקה ה- 36: איציק זוהר קיבל כדור עומק אל תוך רחבת ת"א, גבר על שני מגנים תל אביבים ובעט כדור שטוח שהכניע את שטראובר, 2:2.

מחצית שניה:

בדקה ה- 53 מסר ג'ון פנסטיל כדור אדיר לברוך דגו, שמחמישה מ' בעט כדור חלש ואפשר לקורנפיין להדוף ברגליו. מכבי המשיכה לתקוף את בית"ר ובדקה ה- 66 עלתה ליתרון שלישי במשחק. ברונו רייס פרץ באגף שמאל והגביה כדור לרחבה, ההגנה של בית"ר שוב חלמה ואנדרס פרוחננקובס נגח באין מפריע משישה מ' פנימה, 2:3 למכבי. בדקה ה- 72 עלתה מכבי ליתרון 2:4: גולן חרמון הרחיק לא טוב, עמיר תורג'מן חטף את הכדור 30 מ' משער בית"ר, ולאחר דאבל-פס עם אנדרס פרוחננקובס ניצב מול קורנפיין וכבש. בדקה ה- 77 קיבל אנדז'יי קוביקה כדור עומק, פרץ אל תוך רחבת ה- 16 של מכבי, וגלגל כדור חכם שהכניע את שטראובר, 3:4 למכבי ת"א. בדקה ה- 81 נשארה בית"ר בעשרה שחקנים עקב הרחקתו של מיקי עטיה. בית"ר שילמה את המחיר כעבור דקה: ג'ון פנסטיל העביר כדור רוחב מדוייק שהגיע אל עמיר תורג'מן, שמקרוב דחק פנימה וקבע 3:5.

ההרכב של בית"ר ירושלים: קורנפיין, אינדיו, מזרחי, טלקר, חרמון, אמסלם, זוהר, טלסניקוב, אוליאנוב, אדרי, קוביקה

ההרכב של מכבי ת"א: שטראובר, סטרול, אבו סיאם, פנסטיל, ביטון, בן חיים, רייס, בנין, דגו, פרוחננקובס, תורג'מן



אשר גולדברג, הארץ, מספר על משחקי הגביע שכבר הסתיימו:

נצרת עילית הפתיעה, טובא חוגגת

הפועל נצרת עילית 2 - הפועל פתח תקווה 1

הפועל פתח תקוה הפכה לקבוצה הראשונה בליגת העל שהודחה בסיבוב ח' בגביע המדינה. חניכיו של פרדי דוד, שניצחו ב-3 מתוך 4 משחקיהם האחרונים בליגה, נוצחו 2:1 בנצרת עלית. אסי טובי (59) וראג'ה זועבי (88) כבשו למקומיים, ארז אליאב צימק בדקה האחרונה. פ"ת סיימה את המשחק בתשעה שחקנים. החלוץ שלומי אדרי הורחק במצב של 0:1, לאחר שפלט מילים מיותרות לשופט לאחר שזה הניף לעברו את הכרטיס הצהוב. גיא שמיר הורחק באדום בזמן הפציעות לאחר שכינה את השופט "פחדן".

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 4:3 (לאחר בעיטות הכרעה)

הפועל ירושלים בחוץ לאחר שהפסידה 4:3 בבעיטות עונשין מ-11 להפועל רמת גן בטדי. האורחים כבר היו עם רגל וחצי בשמינית הגמר כבר בתום 90 דקות, אך נכנעו לשער שיוויון של שי אהרון בזמן הפציעות, שמחק שער יתרון של אביב וולנרמן בדקה ה-59. ר"ג שיחקה החל מהדקה ה-98 בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו בצהוב שני של הבלם גבע ברקאי.


הפועל כפ"ס 2 - מכבי הרצליה 1

קבוצה נוספת מליגת העל שהייתה בסכנת הדחה היא הפועל כפר סבא שפיגרה בביתה 1:0מול מכבי הרצליה במחצית. דניאל גוטיירס כבש לאורחים בדקה ה-32. כפ"ס כבשה פעמיים תוך 3 דקות - אלון מזרחי (67) ועמי תייר (70, עצמי) - והעפילה לשמינית הגמר.

צפרירים חולון 1 - הפועל באר שבע 2

גם הפועל באר שבע התמודדה בחוץ מול יריבה לאומית, צפרירים חולון, שניצחה את נצרת עלית בליגה בשבוע שעבר. בשונה מפ"ת ב"ש לא כשלה וניצחה 1:2. אופיר חיים (8) וסתיו אלימלך (50) כבשו לאורחים, אביגדור יצחק רק צימק בדקה ה-61.

בני יהודה 2 קרית אתא 0

בני יהודה ת"א התמודדה בבית מול מכבי עירוני קרית אתא, וניצחה 0:2 משני שערים מהירים תוך שלוש דקות במחצית השניה. אנדונוב כבש את הראשון בדקה ה-62 ואוסטרוביץ' הבקיע את השני בדקה ה-65.

הכח רמת גן 1 - הפועל חיפה 2

שייע פייגנבויים חגג היום בכורה מוצלחת כמאמן הפועל חיפה שניצחה בוינטר 1:2 את הכח רמת גן. מוליכת הליגה הארצית עלתה ליתרון משער של מאיר סוויסה בדקה ה-7. חיפה עשתה מהפך תוך שלוש דקות עם שער שיוויון עצמי בדקה ה-22 ושער יתרון של אגידיוס ואנרס סדקה ה-25.

מכבי קרית גת 2 - הפועל הרצליה 1

הפועל הרצליה מליגה א' הפתיעה בקרית גת עם שער יתרון בדקה ה-14מרגלי קובי ראובן. משה בן סעדון השווה בדקה ה-32 ואלון אופיר כבש את שער הניצחון לקרית גת בדקה ה-65.


מכבי אחי נצרת 5 - הפועל קרית שמונה 0

מכבי אחי נצרת לא התקשתה מול הפועל קרית שמונה מהליגה הארצית כשהביסה אותה 0:5. היימן חליילה (3), קובי דנינו (38), חיים סילבס (63, פנדל) איימן עבד (75) ונג'ואן גרייב (84) כבשו. לעומתה מכבי כפר כנא לא יכלה בביתה להפועל עכו מהארצית והשתיים נפרדו ללא שערים בתום 120 דקות. כפר כנא ניצחה 4:5 בדו קרב מהנקודה הלבנה.

בני סכנין 2 - בית"ר באר שבע 0

בני סכנין ניצחה את בית"ר באר שבע 0:2. באסם גנאים (49) ושאדי זבידאת (72) כבשו לסכנין. נציגה נוספת בשלב הבא מהלאומית היא הפועל רעננה ניצחה בבת ים 0:1 משער של ולדימיר מקס בדקה ה-40.

עירוני אופקים 1 - הפועל טובא 3
במשחק על טהרת ליגה א' ניצחה הפועל טובא 1:3 את עירוני אופקים בחוץ. לטובא כבשו משה בן שושן, אוהד רון וניר אשכנזי.

משחק אחד במסגרת סיבוב ח' ייערך מחר (רביעי) ויפגיש את מכבי פתח תקוה ועירוני ראשון לציון. שני משחקים נדחו לשבוע הבא: מכבי נתניה מול מכבי חיפה והפועל תל אביב מול מ.ס אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully