וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מריגול? במקום אימון בקפריסין, מכבי תל אביב תערוך סיור היכרות

8.8.2023 / 9:30

הצהובים יקיימו את האימון המסכם לפני א.א.ק לרנקה (רביעי, 20:00, ספורט2) בקרית שלום ויסתפקו בסיור קצר באצטדיון של היריבה. רובי קין מסביר את ההחלטה: "כשהתאמנו במולדובה היו עלינו יותר מדי עיניים". הקפריסאים העבירו 200 כרטיסים נוספים

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב תקיים מיד עם הגעתה ללרנקה לפנות ערב, סיור על הדשא באצטדיון של א.א.ק כדי להכיר וללמוד קצת על המגרש לפני המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג (רביעי, 20:00, ספורט2). כזכור, החליט רובי קין לא לקיים את האימון המסכם שלו בקפריסין ולערוך אותו הבוקר בקרית שלום.

המאמן הסביר את ההחלטה יוצאת הדופן שלו: "במולדובה בשבוע שעבר, הרגשתי שיש יותר מדי עיניים מהיציעים על מה שקורה באימון ולכן העדפתי לקיים את האימון המסכם היום אצלנו במתקן. גם כשאנחנו משחקים בבלומפילד במשחק בית אנחנו לא עושים אימון מסכם באצטדיון אלא בקרית שלום. אני חושב שכך עדיף וכאשר נגיע לקפריסין אחר הצהריים, נעשה סיבוב היכרות עם המגרש, נרגיש אותו קצת ואז נגיע למלון".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חשש מריגול? רובי קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קין עדיין לא החליט על ההרכב שלו למשחק והוא מתלבט בין כמה שחקנים אחרי שראה אותם גם במשחק במולדובה.

מכבי תל אביב שפנתה ל.א.א.ק לרנקה וביקשה תוספת ל-400 הכרטיסים ששלחו לטובת אוהדיה בהתאם למה שהיא מחויבת, קיבלה עוד 200 כרטיסים. בסך הכל 600 אוהדי מכבי תל אביב יוכלו להיות מחר באצטדיון.

במקביל, במכבי תל אביב כבר מוכרים את הכרטיסים למשחק בתל אביב. 12 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בגומלין ובקבוצה מעריכים שיהיו באצטדיון מעל 20 אלף צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully