וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים ערן עצמון יעניק חסות לעירוני רמת גן

8.8.2023 / 6:08

האוהד הוותיק שגם שיחק בקבוצה בעבר יתמוך בקבוצה שחזרה לליגה הבכירה אחרי 13 שנים. יו"ר הקבוצה חן שניידרמן: "זו הסנונית הראשונה"

איש העסקים, ערן עצמון מנכ"ל א.ע יזמות עסקית בע"מ העוסקת בתחום הנדל"ן, יעניק חסות לקבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן, העולה החדשה לליגת העל. עצמון, יליד קיבוץ ברעם ושנים רבות תושב רמת גן, גדל כשחקן כדורסל בקבוצה עוד בימים בהם שיחקה במגרש המיתולוגי ברחוב הרצל בעיר. כאוהד ותיק של הקבוצה החליט עצמון לתמוך בקבוצה עם חזרתה לליגה הבכירה אחרי 13 שנים.

במסגרת החסות תופיע א. ע יזמות עסקית בע"מ באלמנטים פרסומיים באולם זיסמן במשחקי הקבוצה. בנוסף, החברה ומכבי רמת גן יקיימו פעילויות קהילתיות בהן ילוו ילדים ובני נוער בתקופת השיקום שלהם ממחלות קשות.

ערן עצמון לצד חן שניידרמן, יו"ר עירוני רמת גן. באדיבות עירוני רמת גן, אתר רשמי
"הסנונית הראשונה". חן שניידרמן לצד ערן עצמון/אתר רשמי, באדיבות עירוני רמת גן

ערן עצמון מנכ"ל א.ע. יזמות עסקית בע"מ אמר לאחר חתימת ההסכם :"לצד הפעילות העסקית שלי, אני רואה בספורט עולם ערכי חינוכי מהמעלה הראשונה. מועדון הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן הוא בית חם הדוגל בערכים של מעורבות בקהילה ואין לי ספק שביחד נעשה טוב לעשרות ילדים שכל כך זקוקים לחיבוק ועידוד".

חן שניידרמן, יו"ר מכבי עירוני רמת גן אמר לאחר חתימת הסכם החסות: "אנו שמחים ומאושרים בכל החתמה של שחקן כזה או אחר, אבל הפעם זה משהו אחר, משהו מרגש לא פחות ואפילו יותר, חבר חדש המצטרף אלינו כשותף לדרך ארוכה. תודה לערן הרואה בדרך שלנו במכבי רמת גן דרך של מצויינות שהוא מתחבר אליה ורצה לצעוד איתנו יד ביד בדרך הזו. אני מאמין שערן הוא הסנונית הראשונה לשותפים עסקיים נוספים שיבואו ויצטרפו למכבי עירוני רמת גן כבר בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully