וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "יש עוד כמה שבועות לחלון, עובדים על זה מאחורי הקלעים"

8.8.2023 / 10:30

סוגיית הרכש ("מתרכז במי שנמצא"), הבעיה החוזרת ("לא חדים מול השער") והאתגר המנטלי ("ללמוד להרוג קבוצות"). מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המפגש עם א.א.ק לרנקה (רביעי, 20:00, ספורט2): "שתי הקבוצות אוהבות את הכדור, אבל נצטרך להיות זהירים"

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב תתארח מחר (רביעי, 20:00, ספורט2) אצל א.א.ק לרנקה למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים עברו בקלילות את פטרוקוב חנצ'שט בסיבוב הקודם, אבל הפעם מצפים ליריבה הרבה יותר חזקה. הגומלין ייערך בבלומפילד וקבוצתו של רובי קין מקווה להשיג תוצאה טובה בחוץ ולהעביר את ההכרעה ליפו.

אם מכבי תל אביב תעבור את הקפריסאים, היא תפגוש בפלייאוף את המנצחת בין צלייה (סלובניה) לנמאן גרודנו (בלארוס). המטרה היא לחזור לשלב הבתים אחרי היעדרות בעונה הבאה, אבל הצהובים חושבים רק על א.א.ק לרנקה ולא על הסיבוב הבא.

"זה מבחן שונה, ככל שמתקדמים בשלבים האלה היריבות חזקות יותר", אמר קין בפתח דבריו. "צפינו בהרבה קטעי וידאו שלהם מהעונה ומהעונה שעברה, הם טובים, יש להם מאמן ספרדי, הרבה שחקנים ספרדים, טכנית הם טובים מאוד. אנחנו מצפים למשחק קשה אבל אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו עושים. אנחנו יודעים את החוזקות והחולשות שלהם, ואני בטוח שהם יודעים את שלנו. אנחנו עדיין עובדים קשה כדי להפוך את הקבוצה שלנו לטובה יותר, יהיה משחק מעניין ואני מחכה לו מאוד. 

"אנחנו יודעים מה מחכה לנו, לרנקה אוהבת את הכדור וגם אנחנו. אנחנו יודעים מה החולשות והחוזקות שלהם. אנחנו צריכים לנצל את זה ולהיות חכמים עם ההגנה שלנו. אבל אנחנו עדיין נרצה לשחק כמו שאנחנו רוצים, את הכדורגל שלי, נצטרך להיות זהירים ולדעת מה עלינו לעשות".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
התקפי, אבל זהיר. רובי קין/דני מרון

על המשחק שהיה במולדובה אמר קין: "מה שהיה שם לא יספיק, נצטרך להיות טובים יותר. דבר אחד שכן אגיד, זה שהיו לנו הרבה הזדמנויות. היינו יכולים להוביל 0:3 בחצי הראשון כבר. אנחנו לא מספיק חדים מול השער. לא רק החלוצים, כל הקבוצה. לא חשבתי שנהיה בבעיה בשבוע שעבר, היינו יכולים להיות יותר אינטנסיביים. אני צריך לשנות את המנטליות ואת דרך המחשבה, זה שצריך להבין שגם אחרי 0:3 בבית, התוצאה היא עדיין 0:0 במשחק השני וצריך לבוא ככה למשחק, ולדעת להרוג קבוצות. שבוע שעבר הרגיש לי קצת לא טוב כי הרגשתי שבאנו במחשבה שזה קל מדי. את זה צריך לשנות, את המנטליות הזאת". 

קין הוסיף: "אני מאמין שאנחנו מתחילים לראות דברים מתגבשים ומשתפרים אבל יש עוד הרבה דברים להשיג. זה משחק של סגל, של קבוצה. מה שחשוב זה איך השחקנים מתפקדים באימונים וגם היריבה שאנחנו פוגשים. אז יריבות מסוימות יתאימו לשחקנים מסוימים בעמדות כאלה ואחרות. אני לא יכול כל העונה לשחק רק עם 11 שחקנים. לכולם תהיה הזדמנות. אני שמח שבשבוע שעבר ובשבועות האחרונים כמעט כולם שיחקו. זה מאוד חשוב לרוח של הקבוצה". 

לסיום, התייחס קין לסוגיית הרכש: "יש עוד כמה שבועות לחלון, יש לנו אנשים שעובדים מאחורי הקלעים על הנושא. אני מתרכז בסגל שלי ובמי שפה. אם משהו ישתנה אני בטוח שאתם תדעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully