וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנות לעונה: ליברפול גברה על דרמשטאט, באיירן מינכן על מונאקו

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 23:37

סלאח כבש ובישל ב-1:3 מול קבוצת הבונדסליגה בחזרה הגנרלית של המייטירדס לפרמיירליג, הבווארים חגגו עם 2:4 לפני הסופרקאפ הגרמני מול לייפציג

תקציר: ליברפול - דרמשטאט 1:3/ספורט1

ליברפול תפתח את עונת הפרמיירליג ביום ראשון במשחק מסקרן למדי מול צ'לסי המתחדשת ונראה שהיא מוכנה לעונה. אחרי שהבקיעה בצרורות במשחקי ההכנה עד כה, הערב (שני) עלה יורגן קלופ עם מה שצפוי להיות ההרכב הראשון שלו בעונה הקרובה ואלו שוב נהנו בחלק הקדמי וניצחו 1:3 את דרמשטאט, שחוזרת בעונה הקרובה לבונדסליגה הבכירה בגרמניה.

שחקני הרכש אלכסיס מקאליסטר ודומיניק סובוסלאי שיתפו פעולה במרכז השדה של קלופ ובחלק הקדמי עלו לואיס דיאס, דיוגו ז'וטה וכמובן שמוחמד סלאח. המצרי זכה לחגוג את השער הראשון במשחק כבר בדקה החמישית וכעבור שלוש דקות הוסיף גם בישול למאזנו כשמצא את דיוגו ז'וטה פנוי ברחבה והפורטוגלי קבע 0:2 מהיר. הגרמנים צימקו ל-2:1 כבר בדקה ה-10 אחרי שמתיאס הונסק ניצל יציאה רעה לנבדל של הגנת ליברפול, אבל דיאס קולומביאני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59 מבישול של סובוסלאי ומיד אחר כך החל קלופ להחליף את שחקניו בזה אחר זה עד שיצאו כל ה-11.

צפו בתקציר הניצחון של באיירן מינכן על מונאקו

תקציר: באיירן מינכן - מונאקו 2:4/ספורט1
לירוי סאנה, שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
בסוף השבוע לייפציג מחכה לאלופה בסופר קאפ הגרמני/GettyImages, Sebastian Widmann

קבוצה נוספת שערכה היום את החזרה הגנרלית שלה לקראת פתיחת עונת 2023/24 היא באיירן מינכן, שניצחה 2:4 את מונאקו. הקבוצה מהנסיכות עלתה ליתרון ראשון במשחק שנערך כ-20 קילומטר ממינכן משער של טאקומי מינאמינו בדקה ה-29, אבל התגובה של הבווארים הייתה מהירה והיה זה קונרד ליימר שקבע 1:1 בחלוף שתי דקות. עד ההפסקה ג'מאל מוסיאלה (42) וסרג' גנאברי (45+2 בפנדל) הצטרפו לחגיגה וקבעו 1:3 לבאיירן.

וויסאם בן ידר צימק בפנדל משלו בדקה ה-64, אבל זה שוב היה שער שהעיר את החבורה של תומאס טוכל ובחלוף ארבע דקות קבע לירוי סאנה את תוצאת המשחק. 2:4 לבאיירן שבשבת תשחק נגד ר.ב. לייפציג בסופר קאפ הגרמני, מונאקו ביום ראשון תתארח אצל קלרמון במחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully