וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק מחכה למכבי ת"א: "ניצחון יאפשר לנו לשחק על תוצאה בישראל"

דובר המועדון מלרנקה החמיא לצהובים לקראת המשחק בקפריסין: "זו הקבוצה הכי גדולה ומצליחה, יצאה לדרך חדשה עם רובי קין". ומי הפייבוריטית בסוכנויות ההימורים?

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

אוהדי מכבי תל אביב מאושרים מתוצאות הגרלת פלייאוף הקונפרנס ליג לנוכח העובדה שאם יעברו את א.א.ק לרנקה יפגשו את אחת משתי הקבוצות הכי חלשות בסיבוב המוקדמות השלישי, המנצחת בין צלייה הסלובנית לנמאן גרודנו הבלארוסית, אבל לא רק בישראל עלה חיוך גדול על השפתיים לאחר ההגרלה.

מכבי תל אביב תתארח מחרתיים אצל א.א.ק לרנקה (רביעי, 20:00, ספורט2) וביום חמישי בשבוע הבא תארח את הגומלין בבלומפילד ומדובר בקרב יחסית שווה כוחות. בעונה שעברה הגיעו הקפריסאים עד שמינית גמר הקונפרנס ליג, בעוד הצהובים הודחו בפלייאוף על ידי ניס, ובאי השכן בהחלט מאמינים ביכולתם לחלוף על פני מכבי תל אביב. "המזל האיר פנים לא.א.ק לרנקה, אם היא תעבור את מכבי תל אביב", נכתב בין השאר.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מכבי תל אביב יצאה לדרך חדשה עם רובי קין"/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בסוכנויות ההימורים מכבי תל אביב פייבוריטית להעפיל שלב אם מסתמכים על היחסים לקראת המשחק הראשון ביניהן בלרנקה: הממוצע הוא יחס 2.85 לניצחון של א.א.ק לרנקה, 3.11 לתיקו ו-2.42 לניצחון של מכבי תל אביב. לגומלין טרם נקבעו יחסים והם יהיו תלויים בתוצאת המשחק הראשון, אבל הצפי של הסוכנויות הוא שרובי קין ושחקניו יעפילו בסופו של דבר.

לקראת המשחק באתר "protathlima" ראיינו את דובר א.א.ק לרנקה קיריאקוס דימיטריו שאמר: "יש לנו עוד המון מקום לשיפור ואנחנו נצטרך להראות את זה כבר נגד מכבי תל אביב, שהיא קבוצה הרבה יותר חזקה מטורפדו ז'ודינו ומדובר במשוכה גבוהה בהרבה. זה יהיה מעולה אם ננצח, כי אז נוכל לשחק על תוצאה בישראל".

על מכבי תל אביב אמר הדובר: "הליגה בישראל עוד לא התחילה ולכן אנחנו לא יודעים יותר מדי, אבל צפינו במשחקים נגד פטרוקוב ואנחנו יודעים שהקבוצה יצאה לדרך חדשה עם רובי קין על הקווים. מכבי תל אביב היא הקבוצה הישראלית הכי גדולה ומצליחה באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully