וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פגישה בין ראש העיר לראשי האיגוד: ירושלים עשויה לארח עוד אירוע חשוב

משה ליאון נועד עם נשיא איגוד האתלטיקה האירופי ויו"ר איגוד האתלטיקה בישראל, השלושה דיברו על אפשרות לקיים בעיר הבירה את אליפות אירופה עד גיל 2023 בעוד ארבע שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.8/ספורט1

שעות ספורות לפני ההכרזה הרשמית על פתיחת אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20, באצטדיון גבעת רם, נפגש ראש עיריית ירושלים משה ליאון עם נשיא איגוד האתלטיקה האירופי דוברמיר קרמרינוב ויו"ר איגוד האתלטיקה בישראל עמי ברן. ליאון בירך על הבחירה החוזרת בירושלים לאירוח התחרות (בשנה שעברה התקיימה בעיר הבירה אליפות אירופה עד גיל 18) והודה על שיתוף הפעולה ההדוק. ברן העניק תשורה לראש העיר והודה לו על שיתוף הפעולה והיחס החם שמעניקה ירושלים לאתלטיקה. כמו כן דובר על האפשרות לקיים בעיר גם את אליפות אירופה עד גיל 23 ב-2027.

משה ליאון אמר: "זה כבוד גדול לבירת ישראל ואני גאה לארח אתכם כאן בשנית, אתם כבר מוזמנים לאליפויות הבאות". ראש העיר העביר את ברכתו החמה לכל הספורטאים שמתחרים באליפות: "כולכם מוכשרים, מקצוענים, עם רוח ספורטיבית, הגעתם מכל רחבי היבשת לירושלים כדי להתחרות באירוע היוקרתי הזה. אני יודע שכולכם עבדתם קשה מאוד כדי להגיע לכאן ואני מאחל לכולכם בהצלחה".

אצטדיון גבעת רם, ירושלים. סטודיו אביעד תבל,
אצטדיון גבעת רם בירושלים/סטודיו אביעד תבל

ברן הוסיף: "אני מודה לראש העיר מר משה ליאון על המפגש החשוב עם נשיא האיגוד האירופי. אנו רואים היענות גדולה של העירייה לארח אליפויות נוספות בעיר ירושלים, כמו אליפות אירופה U23. אני מודה לאיגוד האירופי ולעומד בראשה מר דוברומיר קרמרינוב, ומצפה בכיליון עיניים למפעלים הבאים המשותפים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully