וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם סירבה להצעה על הארי קיין, אך באיירן מינכן לא מוותרת

התרנגולים השיבו בשלילה לסכום המוערך בכ-100 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-30, הבווארים צפויים להעלות את ההצעה בפעם השלישית ובמטרה להחתימו עוד השבוע

תקציר: טוטנהאם - שחטאר דונייצק 1:5/ספורט1

טוטנהאם לא מוכנה לוותר על הארי קיין, באיירן מינכן לא מוכנה לוותר על היעד מספר 1 שלה. יממה אחרי שהכוכב הכי גדול של טוטנהאם הבקיע רביעייה ב-1:5 על שחטאר דונייצק במשחק ראווה שגם היווה הכנה אחרונה לעונת הפרמיירליג, באתר "האתלטיק" פורסם כי התרנגולים דחו גם את ההצעה האחרונה שהגישה באיירן מינכן עבור קיין. מה שמעניין הוא שהסיבה היא שבטוטנהאם מאמינים שיצליחו לשכנע את קיין לחתום על הארכת חוזה לעונה נוספת, עד קיץ 2025.

בשבוע שעבר נערכו שיחות בין ראשי באיירן מינכן לטוטנהאם והבווארים הגישו הצעה משודרגת אחרי שכבר נתקלו בסירוב מטוטנהאם בהצעתם הקודמת, אלא שבממלכה נטען כי בין הצדדים נכון להיום קיימים פערים בגובה 29 מיליון יורו ועל כן החליטה טוטנהאם לסרב בשנית. על פי הפרסומים, הסכימה באיירן מינכן לשלם קרוב ל-100 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-30 (כ-86 מיליון ליש"ט), אך חלק מהסכום תלוי בהישגים אישיים וקבוצתיים ולכך טוטנהאם לא הסכימה.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
באיירן מינכן תנסה להגיש הצעה אחרונה בהחלט כדי לצרף את הארי קיין/רויטרס

עוד נטען כי באיירן מינכן צפויה להגיש הצעה נוספת וככל הנראה אחרונה בהחלט אחרי שכבר הסכימה לשבור את שיא ההעברות שלה למען רכישת האנגלי. עוד נכתב כי קיין עצמו מעוניין לעבור לבאיירן מינכן, אבל דורש שהסאגה תגיע לסיומה בימים הקרובים - לפי מקורביו, הוא יעדיף להישאר בטוטנהאם עד תום העונה אם לא יימכר לפני המשחק הראשון של טוטנהאם במסגרת הליגה, ביום ראשון בחוץ נגד ברנטפורד.

בטוטנהאם מאמינים ומקווים שיצליחו לשכנע את קיין להאריך את חוזהו עד 2025, כך שלכל הפחות המועדון יידחה את עזיבת הכוכב בשנה נוספת ולקבוצה יישאר זמן להתארגן על מציאת חלוץ בכיר במקומו. המאמן החדש אנג' פוסטקוגלו נשאל על כך אתמול אחרי ה-1:5 על שחטאר ואמר: "אנחנו לא יכולים להמשיך לחכות להחלטה בנושא, אין לנו זמן יותר. אני עובד עם מה שיש לי וראיתם היום עד כמה הארי מעורב ומושקע במה שאנחנו עושים, וככה זה ימשיך להיות כל עוד לא יהיה שינוי. כמובן שכולנו מודאגים מהסיטואציה ואני לא חושב שהיא טובה לאף אחד מהצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully