וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפרה הותיר רושם חיובי בחדרה, קויאה מבאה חתם לעונה

הגנאי הנבחן כבש את השער המצמק בהפסד לבני סכנין וינסה להרשים גם מול ריינה. המגן הצטרף רשמית: "מקווה להשיג את המטרות עם הקבוצה"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

הפועל חדרה מתחזקת: המגן קויאה מבאה, בן 24 מחוף השנהב, חתם בקבוצה עד לתום העונה. מבאה שיחק בעונה שעברה בווסטרלו הבלגית ולפני כן בגימארייש הפורטוגלית. המגן שותף כנבחן במדי חדרה בשלושת משחקי גביע הטוטו שנערכו העונה.

מבאה, שחתם בחדרה באמצעות סוכניו אבי וליעד ברכה מסוכנות BR סקאוטינג, אמר: "אני שמח להיות פה. יש לנו קבוצה טובה, עם הרבה שחקנים חדשים ומוכשרים, אני מקווה להצליח ברמה האישית ולהשיג את המטרות עם הקבוצה".

קויאה מבאה הפועל חדרה. האתר הרשמי של הפועל חדרה, אתר רשמי
המגן החדש של חדרה. קויאה מבאה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חדרה

הקבוצה הפסידה אמש (ראשון) 2:1 לבני סכנין במחזור הרביעי של שלב הבתים בגביע הטוטו ואיבדה סיכוי לסיים ראשונה בבית א' ולהעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. בחדרה לא התרגשו מההפסד, בעיקר בשל העובדה שלרשות המאמן ניסו אביטן עמד סגל חסר מאוד, ללא השוער אוהד לויטה, המגן דיא לבאבידי, הקשר תמיר עדי והחלוץ דור ג'אן. לכך יש להוסיף שחדרה מחפשת שני זרים נוספים לצרף, כך שהסגל רחוק מלהיות מוכן לקראת פתיחת הליגה.

מי שנבחן אמש והותיר רושם חיובי הוא החלוץ קוואמי פפרה, ששיחק 90 דקות ואף כבש את השער המצמק בדקות הסיום של המשחק. המאמן אביטן מתכוון לבחון את הגנאי גם במשחק הבא בגביע הטוטו, נגד מכבי בני ריינה ואז יקבל החלטה סופית אם להחתימו או לחפש חלוץ זר אחר.

שחקן נוסף שפתח אתמול הוא הבלם סולימאן קוליבאלי, שכבר חתום בקבוצה. קוליבאלי הציג יכולת בינונית, אולם בצוות המקצועי מתכוונים לתת לו זמן להיכנס לכושר ולהתאקלם בקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully