וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזב את הפועל תל אביב: ג'יי פי טוקוטו חתם בעירוני רמת גן

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 9:56

הפורוורד ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל תל אביב לא עוזב את ישראל ומצטרף לעולה החדשה. ישלים את הסגל ויחבור לפיל גרין, ג'סטין אלסטון וקנדל

שחקנה של הפועל תל אביב בשלוש העונות האחרונות ג'יי פי טוקוטו חתם הבוקר (שני) בשורות העולה החדשה לליגת העל עירוני רמת גן שתהיה קבוצתו הרביעית בארץ. טוקוטו ינעל את הסגל של שמוליק ברנר לקראת העונה הקרובה.

טוקוטו (29, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה משנת 2015 שנבחר במקום ה-58 בדראפט על ידי פילדלפיה, אך לא שיחק מעולם ב-NBA. הוא שיחק שנתיים בליגת הפיתוח ושנה נוספת בליגה האוסטרלית לפני שהגיע להפועל אילת בקיץ 2018 והיה חלק מההצלחה של הקבוצה שהגיעה עד לחצי גמר הפיינל פור.

ג'יי פי טוקוטו הפועל תל אביב. דני מרון
יקבל יותר דקות אצל העולה החדשה. טוקוטו/דני מרון

את עונת 2019/20 החל טוקוטו בבורגוס הספרדית ועבר במהלכה לעירוני נס ציונה, וסיים איתה את העונה. לאחר תחילת עונת 2020/21 הצטרף להפועל תל אביב, והאריך את חוזהו לקראת סוף אותה עונה בשנתיים נוספות. בעונה שעברה פתח את העונה בתפקיד מפתח אך ככל שהתקדמה העונה ירד מעמדו.

הסגל של רמת גן כולל את הזרים פיל גרין, ג'סטין אלסטון, קנדל מקולום וטוקוטו ואת הישראלים הראל דדון וג'ורדן כהן שעלו עם הקבוצה מהליגה הלאומית לצד שחקני החיזוק כרם משעור, אדם אריאל, יהל מלמד, יובל שניידרמן ובניה סרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully