וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה ללרנקה וביקשה כרטיסים נוספים למשחק

7.8.2023 / 10:18

הצהובים מכרו את כל 400 הכרטיסים שהוקצו להם ומקווים שיקבלו הקצאה נוספת. במכבי תל אביב יודעים שנגד א.א.ק לרנקנה "זו התמודדות אחרת מפטרוקוב". בקפריסין משוכנעים: "הסיכויים 50-50 לחלוטין"

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב שבה הבוקר (שני) להתאמן והחלה בהכנות למשחק מול א.א.ק לרנקה שייערך כבר מחרתיים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. כל 400 הכרטיסים שהועברו על ידי הקפריסאים למכבי תל אביב, נמכרו לאוהדים שיחלו כבר היום לצאת בטיסות לאי השכן. האצטדיון של א.א.ק מכיל רק 8,000 מושבים, כך שהקפריסאים רשאים להעביר רק 5 אחוז מתכולת האיצטדיון.

מכבי תא פנתה לא.א.ק לרנקה ועדכנה כי מכרה את כל 400 הכרטיסים לטובת אוהדיה למשחק ביום רביעי. במועדון ביקשו מהקפריסאים תוספת של כרטיסים אפילו שלרנקה לא מחוייבת לכך. מכבי תל אביב מקווה כי הקפריסאים ישלחו עוד כרטיסים מאחר שאוהדים רבים רוצים עוד לטוס לאי השכן.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, דור תורג'מן, דניאל פרץ. אריאל שלום
מכבי תל אביב מעלה הילוך בהכנות/אריאל שלום

בקפריסין מדברים על התמודדות שוויונית וגם בקרית שלום מרגישים שהם עומדים לפגוש יריבה מאוד מסוכנת. סוכן שחקנים קפריסאי שעושה עסקאות בין ישראל לקפריסין אמר הבוקר בשיחה עם וואלה! ספורט: "זה 50-50 לחלוטין. א.א.ק לא נחלשה מהעונה שעברה וזו קבוצה שהגיעה עד שמינית גמר הקונפרנס ליג. מרבית הסגל של א.א.ק נשאר והקבוצה מכוונת שוב להגיע לקונפרנס. אני מעריך ששתי הקבוצות חוששות אחת מהשנייה באותה המידה".

בא.א.ק משחק בין היתר החלוץ פראן סול אותו רצתה מכבי תל אביב לפני שנתיים ואף הגישה לו הצעה, אבל לבסוף לא הצליחה לצרף אותו. שחקן במכבי תל אביב אמר הבוקר: "עדיין לא למדנו את א.א.ק וכולם מצפים להכיר אותה, אבל ברור שזו כבר התמודדות אחרת ממה שחווינו מול פטרוקוב".

ניצחון של הצהובים במפגש הכפול יעלה אותם לפלייאוף. הגרלת השלב הבא תתקיים היום ב-15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully