וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את לבסקי, הפועל באר שבע תשחק נגד איינטרכט פרנקפורט

סגנית האלופה עדיין צריכה לעבור את היריבה הבולגרית, אבל בפלייאוף כבר ממתינים הגרמנים שזכו בליגה האירופית ב-2022

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע תשחק נגד איינטרכט פרנקפורט בפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג, אם תעבור את לבסקי סופיה בסיבוב השלישי. עוד לפני המפגש עם הבולגרים, סגנית האלופה הוגרלה היום לשלב הפלייאוף של המפעל האירופי השלישי בחשיבותו ושם התבשרה שתשחק נגד היריבה הגרמנית האימתנית - שתהיה אחת המועמדות ללכת עד הסוף.

באר שבע לא הייתה מדורגת וכל יריבה אפשרית הייתה חזקה, אבל אחרי צמצום האפשרויות הבוקר בבירת הנגב בוודאי קיוו בעיקר להימנע ממפגש עם פרנקפורט. בסופו של דבר ההגרלה לא האירה פנים ואם אליניב ברדה ושחקניו יעברו את לבסקי סופיה, הם יפגשו יריבה שזכתה בליגה האירופית רק לפני קצת יותר משנה, כאשר בדרך לשם היא הדיחה בין השאר את ברצלונה הגדולה והכניעה אותה בקאמפ נואו.

משחקי הפלייאוף יהיו ב-24 וב-31 באוגוסט, כאשר הגרלת הבתים תתקיים ב-1 בספטמבר והשלב עצמו ייצא לדרך ב-21 באותו חודש. מבחינת מענקים, האדומים הבטיחו 550 אלף יורו שיגדלו ל-2.94 מיליון יורו במקרה של העפלה לשלב הבתים.

שי אליאס הפועל באר שבע. דני מרון
קודם כל לעבור את לבסקי סופיה/דני מרון

כאמור, פרנקפורט שייכת לדרג בכדורגל האירופי שסגנית האלופה הישראלית לא ממש מכירה. הודות לזכייה בליגה האירופית אשתקד, הקבוצה הגרמנית שיחקה בליגת האלופות בעונה האחרונה ואף עלתה לשמינית הגמר מהמקום השני בבית בו התחרו טוטנהאם, ספורטינג ליסבון ומארסיי. בשלב הנוקאאוט הראשון היא הודחה על ידי נאפולי אחרי 5:0 בסיכום שני המפגשים. אמנם בבונדסליגה היא סיימה במקום השביעי בלבד, אך גם בגביע הגרמני רשמה פרנקפורט קמפיין מוצלח ונעצרה רק בגמר על ידי ר.ב. לייפציג.

כזכור, "הנשרים" כבר ביקרו בישראל לפני עשור: ב-2013 הם הוגרלו אז לבית ו' בליגה האירופית יחד עם מכבי תל אביב, שאמנם נכנעה להם 2:0 בגרמניה, אך הצליחה להביס אותם 2:4 באצטדיון בלומפילד שבועיים אחר כך.

בקיץ האחרון מונה למאמן דינו טופמולר שהחליף את אוליבר גלזנר, ואיבד שלושה שחקני מפתח מ"עמוד השדרה" במערך של פרנקפורט: הבלם אוון אנדיקה עזב לרומא, הקשר המרכזי ג'יבריל סואו נמכר לסביליה ושחקן ההתקפה דאיצ'י קמאדה עבר ללאציו. עם זאת, מי שנשאר - לפחות בינתיים - הוא הכוכב הגדול ביותר בקבוצה: החלוץ הצרפתי רנדל קולו מואני, שסיפק אשתקד 21 שערים ו-13 בישולים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully