וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.8: אינייסטה יחתום באיחוד האמירויות, ראמוס הוצג בפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 22:09

הקשר בן ה-39 יצטרף לראס אל חיימה בחוזה לשנה עם אופציה להאריך, הפורטוגלי נרכש עבור 80 מיליון יורו. נאפולי מצאה מחליף לקים, ליברפול לא מצליחה לצרף את לאביה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.8/ספורט1

העברות

* הוכרזה העברתו של גונסאלו ראמוס מבנפיקה לפריז סן ז'רמן: אלופת צרפת תשלם 80 מיליון יורו, 15 מתוכם בבונוסים. החלוץ יושאל לשנה הקרובה עם חובת רכישה בקיץ הבא, זאת מטעמי מגבלות פייר פליי פיננסי. הוא כבר נחת בעיר האורות, עבר את הבדיקות הרפואיות והוצג.

* אינטר הכריזה על החתמת השוער יאן זומר, שנרכש מבאיירן מינכן עבור כ-6 מיליון יורו בתור מחליפו של אנדרה אונאנה שעבר למנצ'סטר יונייטד. הוא חתם עד 2026.

* הפרק הקצר של ג'אנלוקה סקמאקה באנגליה הסתיים. ווסטהאם אישרה את מכירתו לאטאלנטה, שעל פי הפרסומים תשלם עבורו 25 מיליון יורו לפני בונוסים בשך חמישה מיליון יורו.

* אחרי שלא מצא קבוצה במשך כל העונה שעברה, אליקים מנגלה הצטרף לאסטוריל מהליגה הבכירה בפורטוגל. קשה לזכור שמדובר בבלם שהופיע שמונה פעמים במדי נבחרת צרפת, וב-2014 נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי תמורת 45 מיליון יורו.

* בלם חדש לנאפולי: אלופת איטליה רכשה את נתן הברזילאי מרד בול בראגנטינו תמורת 10 מיליון יורו.

* יובנטוס השאילה לאודינזה את שחקן הכנף הצרפתי, מארלי אקה בן ה-22. בחצי השני של העונה הקודמת הוא הושאל לדיז'ון וירד עמה לליגה השלישית בצרפת.

* איינזלי מייטלנד ניילס, שסיים את חוזהו בארסנל ועזב, חתם בתור שחקן חופשי בליון בחוזה עד 2027.

שמועות

* אנדרס אינייסטה ממש לא פורש. אחרי שנפל מעברו לאינטר מיאמי, הקשר בן ה-39 שסיים פרק של כחמש שנים בוויסל קובה היפנית, צפוי לחתום בשורות ראס אל חיימה מאיחוד האמירויות. הוא יחתום עד קיץ 2024 עם אופציה להאריך את החוזה עד קיץ 2025.

* גם ההצעה השלישית שהגישה ליברפול על רומאו לאביה נדחתה. סאות'המפטון לא מוכנה לשחרר את הקשר בפחות מ-50 מיליון ליש"ט וסירבה גם ל-46 מיליון ליש"ט שהציעו המייטי רדס.

* ב-"RMC"

* אלברו מוראטה שוחח עם דייגו סימאונה וסיכם על הישארותו באתלטיקו מדריד, שאף הציעה לו חוזה עד 2027, שנה אחת יותר מההסכם הנוכחי בין הצדדים.

* קבוצת הפרמיירליג היחידה שטרם החתימה שחקן בחלון הזה, ווסטהאם, בדרך לרכש ראשון: קשר נבחרת מקסיקו אדסון אלברס יגיע מאייאקס בעסקה שעשויה להגיע ל-40 מיליון יורו, כולל בונוסים. השחקן בן ה-24 יחתום לחמש שנים עם מחזיקת הקונפרנס ליג.

* מנצ'סטר סיטי הציעה לברנרדו סילבה חוזה חדש, כלי התקשורת בספרד מיישרים קו: הפורטוגלי צפוי להישאר ויוותר על מעבר לברצלונה, פריז סן ז'רמן או הליגה הסעודית.

* ארסנל סירבה להצעה ממונאקו על פולארין באלוגון, כך דווח ב"אתלטיק". הקבוצה מהנסיכות עוד לא הרימה ידיים וגם אינטר בתמונה, אבל לא ברור אם היא מסוגלת לעמוד בעלויות.

* ב-"RMC" נכתב שפריז סן ז'רמן רוצה שחקן נוסף: בראדלי ברקולה. ליון סירבה להצעה של 30 מיליון יורו + בונוסים, אבל לואיס אנריקה מתעקש על הקיצוני בן ה-20. במקביל, אותו גוף תקשורת דיווח שרנדל קולו מואני רוצה לעבור לקבוצה מעיר האורות הקיץ, כשפרנקפורט דורשת 100 מיליון יורו + בונוסים תמורתו ולא מעוניינת בטרייד.

* ז'ואאו פליקס לא יישאר באתלטיקו מדריד, ולפי פבריציו רומאנו מי שפנתה אליו זוהי אל הילאל הסעודית, שמוכנה אפילו לצרפו בהשאלה לעונה אחת ותעניק לפורטוגלי את הזמן להחליט. פליקס עדיין מעדיף לעבור לברצלונה או קבוצה אירופית אחרת.

* לפי "סקיי גרמניה", באיירן מינכן ופ.ס.וו איינדהובן במגעים מתקדמים לגבי מאליק טילמן. הקשר ההתקפי האמריקאי, שהושאל לריינג'רס בעונה שעברה, צפוי לצאת להשאלה נוספת בשורות הקבוצה ההולנדית שתשלם מיליון יורו, ותקבל אופציה לרכוש אותו בסכום של 12-14 מיליון יורו בעוד שנה.

* בנפיקה צפויה להשלים את רכישתו של שוער שחטאר דונייצק אנטולי טרובין תמורת 10 מיליון יורו + מיליון בבונוסים. העסקה תכלול גם 40% לאוקראינים מהמכירה הבאה של טרובין.

ז'ואאו פליקס צ'לסי. GettyImages
מבוקש בערב הסעודית, רוצה להישאר באירופה. ז'ואאו פליקס/GettyImages

* נוטינגהאם פורסט הגיעה לסיכום עם ארסנל על העברתו של מאט טרנר. השוער האמריקאי הבינלאומי יפנה מקום לדויד ראיה, שאמור להגיע מברנטפורד אל הזוכה הטרייה במגן הקהילה.

* כשנשאל מדוע פיוטר ז'לינסקי לא היה בסגל למשחק ידידות אתמול, מאמן נאפולי רודי גרסיה השיב ברמז: "אתם חכמים, אין לי מה להגיד". אל אהלי מערב הסעודית תהיה קבוצתו הבאה של הפולני, אם לא יהיו הפתעות.

* שחקן נוסף שיצטרף לאל אהלי הוא בלם רומא רוג'ר איבנייס: הג'אלורוסי אישרו לברזילאי בן ה-24 לעבור מבדק גופני אצל הסעודים, שישלמו 28 מיליון יורו + 3/4 מיליון בבונוסים.

* קשר מילאן שארל דה קטלארה אמור להצטרף ביומיים הקרובים לאטאלנטה, שמסרבת במקביל למכור את טון קופמיינרס לנאפולי.

* הבלם ההולנדי מיקי ואן דה ון יעבור היום בדיקות רפואיות בטוטנהאם לקראת חתימה עד 2028. וולפסבורג תקבל עבורו כ-50 מיליון יורו, כך לפי פלוריאן פלטנברג מ"סקיי גרמניה".

* לוקאס בלטראן, מלך השערים של אלופת ארגנטינה ריבר פלייט, יעבור לפיורנטינה בעסקה שהעיתונאי ג'אנלוקה די מרציו העריך ב-25 מיליון יורו לערך. המנהל המקצועי של הסגולים החל לעקוב אחר החלוץ בן ה-22 באינסטגרם.

* את רכישת בלטראן אמורה פיורנטינה לממן בכספי מכירתו של ארתור קבראל: סוכמה עסקה עם בנפיקה, שתשלם 20 מיליון יורו ועשויה להוסיף עד 5 מיליון בבונוסים בעתיד תמורת החלוץ הברזילאי.

* למרות ההצעות מערב הסעודית, וויליאן יישאר בסופו של דבר בפולהאם לעונה נוספת, כך מדווח באתר "האתלטיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully