וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח חסארמה: "נעבור בבקרת התקציבים, רוצים לצרף עוד שחקנים"

עוזר מאמן בני סכנין, הקבוצה היחידה שמאזנה מושלם בגביע הטוטו, על המצב הלא פשוט: "מוריד בפני הילדים את הכובע". אביטן על פפרה: "לא מקבל החלטות מיד אחרי משחק"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

בני סכנין אולי לא עברה בבקרת התקציבים והיא חסרה את המצטרפים החדשים, מארחת בשלב זה את משחקיה באצטדיון בקרית שמונה וגם כך עוברת ימים לא פשוטים מאז שנורה שחקנה הצעיר נביל חאיק, אבל למרות הכל היא הקבוצה היחידה שמאזנה בגביע הטוטו מושלם. אחרי שניצחה את הפועל חיפה במחזור הפתיחה, הערב (ראשון) היא גברה 1:2 על הפועל חדרה ולאחר שני משחקים היא בכיוון הנכון אל עבר העפלה לחצי הגמר.

עוזר המאמן סלאח חסארמה, שעומד על הקווים בהיעדרו של סלובודן דראפיץ' מכיוון שהקבוצה לא עברה בבקרה, אמר בסיום: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל עוד יותר מאיך שהחברים והילדים פה עבדו ונתנו הכל. הם הקשיבו להוראות הטקטיות ועשו את הדברים כמו שצריך כדי להביא את התוצאה, אני באמת מוריד בפניהם את הכובע. כל הזמן ידענו שיש לנו שחקנים מוכשרים מאוד בנוער, אבל זה לא אומר שלא נעביר את השחקנים האחרים בבקרה - הם יעברו ואנחנו גם רוצים להתחזק בשחקנים נוספים. השחקנים האלו שלא היו בסגל עוד ייתנו את הטון העונה".

חסארמה גם נשאל על מצבו של נביל חאיק והוסיף: "בכל פעם שאנחנו הולכים לבקר אותו ומדברים איתו, הוא מתרגש מחדש. הוא מאוד רוצה לחזור ומאחל לנו להמשיך לנצח משחקים בשבילו. אנחנו מאחלים לו לקום מזה כמה שיותר מהר, בעזרת השם".

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
לא ממהר לקבל החלטות. ניסן אביטן/מאור אלקסלסי

לעומתה, עבור הפועל חדרה היה זה המשחק השלישי בגביע הטוטו והיא רשמה את הפסדה השני, בין לבין ניצחה את הפועל חיפה. המאמן ניסו אביטן אמר על כך: "היה לנו קשה גופנית, כי בשלב הזה של העונה קשה לאותם שחקנים לשחק שלושה משחקים בשבעה ימים. היו הרבה דברים שלא הייתי מרוצה מהם וגם היו ניצוצות פה ושם".

אביטן נשאל על פפרה הנבחן שהבקיע: "זה תמיד טוב כשחלוץ מבקיע, אבל אנחנו מסתכלים על תמונה רחבה יותר וקשה לי מיד אחרי המשחק להחליט. אצטרך לראות את המשחק כמו שצריך ואז יהיה לי יותר קל".

לסיום נשאל על מצב הסגל: "חסרים לנו שחקנים פצועים ועוד שני זרים, אז מדובר בחמישה שחקנים שלא שיחקו וזה משמעותי. אנחנו עוד בשלב שבו אני נותן לשחקנים נסיבות מקלות בגלל העומס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully