וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב רביעית לעמי דדאון באליפות העולם בשחייה

סיום מרגש לשחיין הפראלימפי הישראלי, שקבע זמן של 2:51.58 במקצה 200 מטר: "הישג ענק לספורט הישראלי, שהוא תוצאה של התמדה"

עמי דדאון. אסנת פליס דואר,
עמי דדאון/אסנת פליס דואר

שוב הושמעה הערב (ראשון) התקווה באליפות העולם בשחייה פראלימפית, אחרי שעמי דדאון זכה במדליית הזהב הרביעית שלו. דדאון סיים את משחה ה-200 מטר חופשי בזמן של 2:51.58 דקות. דדאון סיים ראשון את כל המקצים שלו באליפות.

אריאל מליאר סיים את משחה ה-200 מטר חופשי במקום השביעי בזמן של 3:35.16 דקות.

עוד היום, רון וולפרט ממכבי רחובות סיים את משחה ה-100 מטר במוקדמות במקום ה-11 אחרי 1:17.49 דקות. ורוניקה גירנקו מאילן חיפה סיימה אחרי 2:32.51 דקות את מקצה ה-100 מטר והגיעה למקום העשירי.

האליפות הסתיימה כשמניין המדליות לנבחרת הישראלית עומד על שמונה: ארבע זהב של עמי דדאון, כסף אחת של איאד שלבי ושלוש ארד של ורוניקה, מארק ואיאד.

בתום האליפות ברך יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי, את חברי הנבחרת: "ברכות חמות על ההישגים המרשימים באליפות העולם, המסירות, הכישרון והעבודה הקשה, יחד עם ההשקעה של המעטפת המקצועית ובראשה המאמן יעקב ביננסון, הובילו אתכם אל הפסגה העולמית. הוכחתם את חשיבות העבודה הקשה במשך כל השנה. האימונים הארוכים, הכושר הגופני והחוסן הנפשי אפשרו לכם לעמוד מול אתגרים לא פשוטים. הבאתם הרבה כבוד למדינה, לספורט הפראלימפי ולענף השחייה. אני מאחל לכל חברי הנבחרת ולמאמן, ובעצם לכולנו, הישגים נוספים במסע הארוך עד למשחקים בפריז".

השחיין עמי דדאון. אסנת פליס דואר,
השחיין עמי דדאון/אסנת פליס דואר

מ"מ יו"ר הוועד הפראלימפי הישראלי, משה מוץ מטלון: "הישג ענק לספורט הישראלי שהוא תוצאה של התמדה, נחישות, עבודה קשה ודבקות במטרה. הוועד הפראלימפי ימשיך לתמוך בספורטאים ולהעניק להם את התנאים הטובים ביותר להתקדם ולנצח. ברכות למאמנים ולמעטפת המקצועית של נבחרת ישראל בשחייה".

במהלך אליפות ישראל בשחייה שתתקיים ביום שישי ה11.8 במכון וינגייט, תקיים ההתאחדות הישראלית לספורט נכים טקס הוקרה לנבחרת שתחזור מחר בלילה מבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully