וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה שרדה מותחן בדרך לרבע הגמר, אוסטרליה העיפה את דנמרק

אלופת אירופה נותרה בעשרה שחקנים וסיימה ב-0:0 מול ניגריה, אבל עלתה בתום דו קרב פנדלים. המארחת ניצחה 0:2 ושבה למעמד שמונה האחרונות במונדיאל

תקציר: אנגליה ניצחה את ניגריה בפנדלים בדרך לרבע גמר מונדיאל הנשים/ספורט1

משחקי שמינית גמר מונדיאל הנשים נמשכו גם היום (שני) ותמונת שלב שמונה האחרונות מתחילה להתבהר. אחרי שאתמול נקבע כי ספרד תתמודד מול הולנד ויפן נגד שבדיה, הבוקר אנגליה חלפה על פני ניגריה בדו קרב פנדלים והיא ממתינה למנצחת מחר בין קולומביה לג'מייקה, וכן העפילה לרבע הגמר נבחרת אוסטרליה, אחת משתי המארחות שגברה 0:2 על דנמרק ותמתין למנצחת מחר בין צרפת למרוקו.

שחקניות נבחרת ניגריה. Justin Setterfield, GettyImages
לא עמדו בלחץ בבעיטות ההכרעה. ניגריה/GettyImages, Justin Setterfield

אנגליה - ניגריה 0:0 (2:4 בפנדלים)

דרמה גדולה נרשמה באצטדיון בבריסביין, בסופה אלופת אירופה בקושי רב הבטיחה את מקומה ברבע גמר מונדיאל הנשים. אחרי שאנגליה ניצחה את כל שלושת משחקי שלב הבתים וחלום הזכייה הלך והפך לממשי יותר ויותר - בוודאי בעקבות ההדחה של ארצות הברית, היא נזקקה לדו קרב מ-11 מטר כדי להבטיח עלייה חמישית ברציפות לשלב שמונה האחרונות. אנגליה הסתבכה כהוגן כאשר לורן ג'יימס הורחקה והותירה אותה בעשרה שחקנים בדקה ה-87, אבל החזיקה מעמד ללא אחת הכוכבות שלה ובתום 120 דקות לוח התוצאות עדיין הראה 0:0. הדרמה הגיעה לשיא כאשר בתחילת הדו קרב כל נבחרת בעטה החוצה בניסיון הראשון, אבל אז בת'ני אינגלנד הבקיעה, הניגריות שוב לא מצאו את המסגרת ואנגליה עלתה ל-0:2 ומשם הדרך לניצחון הייתה סלולה.

עוד בוואלה!

האלופה בחוץ: ארה"ב הודחה בשמינית הגמר בדו קרב פנדלים מול שבדיה

לכתבה המלאה

צפו בתקציר: אוסטרליה עלתה לרבע הגמר

תקציר: אוסטרליה - דנמרק 0:2 (מונדיאל הנשים)/ספורט1

אוסטרליה - דנמרק 0:2

הנבחרת המארחת מעולם לא עברה את שלב רבע הגמר בגביע העולם, אבל אחרי שב-2019 הודחה בשמינית הגמר, היא הצליחה לשוב למעמד שמונה האחרונות. באצטדיון בסידני היום נהנתה אוסטרליה משערים של קטלין פורד (29) והיילי ראסו (70) בדרך לשלב הבא - ונקמה בדניות שהביסו אותן 0:5 במפגש היחיד ביניהן במונדיאל ב-1995. לפני כ-10 חודשים, אגב, אוסטרליה ניצחה את דנמרק 1:2 במשחק הכנה וכך השלימה עליה "דאבל" תוך שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully