וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים בהפועל ב"ש להכשרת לופס ותורג'מן: "צריך לתת זמן לזרים"

6.8.2023 / 16:49

במועדון מנסים להכשיר את השניים למשחק נגד לבסקי סופיה ביום חמישי בטרנר (20:30, ספורט1), אבל לא יסכנו אותם אם לא יקיימו אימונים מלאים. פטרסון זוכה לתמיכה: "העונה רק התחילה". לבסקי הפסידה בליגה ואיבדה את המגן שלה

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי שבת שניתנה לשחקנים למנוחה ולהשבת הכוחות בתום המסע לליטא, תשוב הערב (חמישי) הפועל באר שבע להתאמן בבית האדום ותפתח את השבוע לקראת המפגש ביום חמישי בטרנר עם לבסקי סופיה (20:30, ספורט1).

היריבה הבולגרית טובה יותר מפוניבז' שמוליכה את הליגה בליטא ושהיוותה בעצמה יריב עיקש לקבוצה של אלונה ברקת. בהפועל באר שבע ירצו לשמור על שער נקי בטרנר כפי שעשו מול פוניבז' ולנסות לנצח קבוצה שמחזיקה בסגל שלה כמה זרים איכותיים.

מבחינת אליניב ברדה, הוא עוד צריך לראות אם יהיו לו למשחק את הלדר לופס ואלון תורג'מן. הראשון נשאר בארץ בשבוע שעבר והוא בספק גדול גם לחמישי ואילו תורג'מן סוחב פציעה טורדנית ובספק רב למשחק מול לבסקי. במועדון מקווים שהשניים יוכלו להתאמן בצורה מלאה מחרתיים, אבל לא יאיצו בהם כדי לא להחמיר את הפציעות.

במועדון מעריכים כי ממשחק למשחק דברים ייראו יותר טוב מבחינת כדורגל ובטוחים כי כריס פטרסון ייפתח ויראה את האיכויות שלו. "רק התחלנו את העונה. צריך לתת זמן לזרים להתאקלם. אפילו לא עברנו מחזור ליגה אחד בארץ", אמרו היום במועדון.

הלדר לופס הפועל באר שבע. דני מרון
בספק גדול גם ליום חמישי. לופס/דני מרון

ארבעה ימים לפני שהיא מגיעה לטרנר, לבסקי סופיה נחלה הפסד שני העונה בליגה הבולגרית - 2:1 אצל לוקומוטיב פלובדיב. המגן הימני ז'רמי פטריס נפצע והוחלף כבר בדקה השישית, החלוץ הברזילאי ריקרדיניו השווה זמנית בדקה ה-33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully