וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ארה"ב צחקה אחרי שהחמיצה פנדל וחטפה: "זה לא נראה טוב"

האלופה הודחה בשמינית הגמר ונותרה לראשונה מחוץ לטופ 3, מייגן ראפינו עם רגע שנוי במחלוקת בפרידה מהנבחרת: "החיוך יבוא בסיוטים"

תקציר מונדיאל הנשים: שבדיה - ארצות הברית 0:0 (4:5 בפנדלים)/ספורט1

הכדורגל האמריקאי נכנס היום (ראשון) להלם ונתקל באירוע שמעולם לא חווה. נבחרת הנשים, שנחשבת למובילה בענף מאז ייסוד גביע העולם לנשים ב-1991, הודחה כבר בשמינית הגמר לאחר דו קרב פנדלים מול שבדיה. עבור האלופה המכהנת מדובר בסיום עגום לטורניר מאכזב, לאחר שגם בשלב הבתים לא הבריקה ועלתה מהמקום השני בלבד. לאחר 0:0 ב-120 דקות הגיע דו קרב מותח במיוחד מהנקודה הלבנה, כאשר בפנדל האחרון ששבדיה הבקיעה צוות השיפוט היה זקוק לצוות ה-VAR כדי לוודא שהכדור אכן חצה את קו השער.

עבור ארצות הברית, שלפני שנתיים באולימפיאדת טוקיו זכתה במדליית ארד, מדובר בפעם הראשונה שהיא מפספסת את הגמר בשני טורנירים רצופים. כמו כן, מדובר בפעם הראשונה בתולדותיה שהיא נותרת מחוץ לטופ 3 בגביע העולם. הנבחרת, שלא כבשה גם ב-0:0 מול פורטוגל במחזור האחרון בבתים, מסיימת את הטורניר עם בצורת של 238 דקות ללא שער.

נתון מדהים במיוחד שרק ממחיש את הכישלון של האמריקאיות מגיע דווקא מהמאזן מהנקודה הלבנה. ב-26 פנדלים בדו קרבים בעבר בטורנירים גדולים, ארה"ב פספסה רק פעם אחת את המסגרת. בארבע הבעיטות האחרונות זה קרה שלוש פעמים, כשמייגן ראפינו הוותיקה וסופיה סמית' שהייתה יכולה להכריע בעטו מעל המסגרת בעוד קלי אוהרה פגעה בקורה.

מחמיצה וצוחקת: ההחטאה של מייגן ראפינו

ראפינו הוותיקה, שערכה את הופעת הפרידה מהנבחרת בגיל 38, עלתה לכותרת בסיום ומסיבות לא מחמיאות במיוחד. לאחר שהחמיצה פנדל שהיה יכול להעלות את האמריקאיות ל-2:4, היא צולמה חוזרת לחברותיה בקו האמצע כשהיא מחייכת וצוחקת.

היא אמנם בכתה יחד עם שאר השחקניות וכאבה את ההדחה בסיום, אך ברשתות נדהמו מהתגובה הראשונית שלה להחמצה שבדיעבד עלתה ביוקר. "אני לא רואה מה מצחיק כאן, התגובה הזו מראה כמה הנבחרת התייחסה לזה כבדיחה", נכתב ברשתות, "אני אוהב את מייגן ראפינו, אבל לצחוק אחרי שהחטאת פנדל? זה לא נראה טוב".

אחרים הוסיפו לבקר וטענו: "אף פעם לא ראיתי שחקנית שיותר שמחה לפרוש, לא רוצה לראות אותו שוב על המסך שלי", "החיוך הזה יבוא לי בסיוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully