וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה עד גיל 20 בירושלים נפתחת: "התאמנו כל השנה לרגע הזה"

6.8.2023 / 12:12

נערכה מסיבת העיתונאים החגיגית לקראת האליפות בבירה: "מקווים שהאירוע ייתן השראה לבני הנוער בישראל להצטרף לעולם האתלטיקה"

עיריית ירושלים ואיגוד האתלטיקה בישראל קיימו הבוקר (ראשון) את מסיבת העיתונאים החגיגית והמסורתית לפתיחת אליפות אירופה עד גיל 20. התחרות תצא לדרך מחר ותימשך עד יום חמישי באצטדיון האתלטיקה הלאומי גבעת רם בירושלים. 1159 אתלטים מ-44 מדינות ברחבי היבשת יקחו חלק באליפות אירופה עד גיל 20, שתיערך לראשונה בישראל.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון פתח ואמר: "ירושלים היא עיר מיוחדת, היסטורית, וחשובה להרבה אנשים בעולם, ואין מקום טוב יותר לערוך בו גם חגיגה בינלאומית של ספורט. אשתקד אירחנו את אליפות האתלטיקה עד גיל 18, בהצלחה גדולה, ואליפות זו היא המשכה הטבעי. זהו כבוד גדול לבירת ישראל, ואני משוכנע שתהנו מאד מאירוח האליפות כאן. אני מבקש לברך מקרב לב את כל הספורטאים שמתחרים באליפות האתלטיקה. כולכם מוכשרים, מקצוענים, עם רוח ספורטיבית, שהגעתם מכל רחבי היבשת לירושלים כדי להתחרות באירוע היוקרתי הזה. אני יודע שכולכם עבדתם קשה מאד כדי להגיע לכאן, ואני מאחל לכולכם בהצלחה".

משה ליאון, ראש עיריית ירושלים. לירון מולדובן
ירושלים חוזרת לארח. ראש העיר משה ליאון/לירון מולדובן
מאיר ברדוגו, מנכ"ל הטוטו. לירון מולדובן
"קיץ היסטורי לספורט הישראלי". מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו/לירון מולדובן

דוברומיר קארמרינוב, נשיא התאחדות האתלטיקה האירופית אמר: "מחר ישראל תעשה היסטוריה כשתארח לראשונה את אליפות אירופה עד גיל 20. 1159 אתלטים מ-44 מדינות ישתתפו בתחרות, ביניהם 27 מדליסטים הזהב מאליפות אירופה U18 ועוד מדליסטים רבים מאותה אליפות שיחזרו שוב לירושלים, כשלקהל תהיה הזדמנות נהדרת לצפות בכוכבים של העתיד, כאלה שיככבו באליפויות אירופה ב-2026 ו-2028 וגם אולי במשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028. ההתאחדות האירופית וכן הוועדה המארגנת למדו המון מהאליפות שהתקיימה אשתקד וכולם מוכנים לספק את אליפות אירופה עד גיל 20 הטובה ביותר".

עמי ברן, יו"ר איגוד האתלטיקה הישראלי: "אני רוצה לברך את כל חברינו מאירופה הנמצאים איתנו כאן בירושלים לאליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20. אני מאמין שהאירוע הזה יהיה אחד שיזכרו שנים רבות ותהיה עוד אבן דרך לצמיחתה של האתלטיקה הישראלית ולהפוך אותנו לגורם מוביל באתלטיקה האירופאית. האליפות תהיה אירוע מרהיב, שאנו מקווים שייתן השראה לבני הנוער בישראל להצטרף לעולם האתלטיקה ולהגיע לגבולות שלא האמינו שיהיו ניתנים להשגה".

מאיר ברדוגו, מנכ"ל הטוטו, שמעניק חסות ראשית לאירוע: "הטוטו שמח לשוב ולהעניק חסות לאליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20, שמתקיימת כאן בישראל. אנו עומדים בפתחה של שנה אולימפית, ומאמינים שהתחרות תעניק השראה לכולנו ותצעיד את הספורט הישראלי קדימה. הטוטו, ואני אישית כמנכ"ל, שמנו לעצמנו כמטרה לפעול למען הספורט הישראלי במגוון צורות. הבאת תחרויות בינלאומיות יוקרתיות לישראל, ובמיוחד לירושלים, מראה את פניה היפות של מדינת ישראל ומהווה עבורנו גאווה גדולה. הקיץ הנוכחי הוא לא פחות מהיסטורי בספורט הישראלי. ההצלחה של הנבחרות הצעירה בכדורגל, הנבחרת הצעירה בכדורסל, ומדליית הזהב של בלסינג אפריפה נותנים תקווה לעתיד ורוד לספורט הישראלי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עדן סלע. לירון מולדובן
אליפות אירופה ראשונה. עדן סלע/לירון מולדובן
הלה עזרן. לירון מולדובן
המשפחה תתמוך מקרוב. הלה עזרן/לירון מולדובן

עדן סלע, נציג האתלטים הישראלים סיפר: "אני מאוד מתרגש לקראת אליפות אירופה הראשונה שלי במקצועות היחידים ומאד שמח שהיא בירושלים, מול הקהל הביתי. המטרה שלי היא לייצג את המדינה בכבוד ולקבוע שיאים אישיים חדשים, התאמנתי כל השנה לרגע הזה".

הלה עזרן, נציגת האתלטים הישראלים הוסיפה: "מאז שעשיתי את הקריטריון עבדתי מאוד קשה כדי להגיע כמה שיותר מוכנה. אני מאוד שמחה שהאליפות כאן בירושלים, משפחה וחברים שלי יגיעו לתמוך ולעודד ואני בטוחה שעם התמיכה שלהם מהיציע אני ארוץ מהר יותר וטוב יותר. המטרה שלי היא לעשות שיא אישי חדש ולהתברג כמה שיותר גבוה".

מאטיה פורלני האיטלקי, אלוף אירופה עד גיל 18 בקפיצה לרוחק: "אני גאה להיות בירושלים, זה נותן לי השראה להצליח וכך גם לנבחרת שלי. זה מקום היסטורי, גם מבחינה אישית כי אני זוכר את המקום הזה לטובה ורוצה לחזור על ההישגים שלי מהשנה שעברה. כל תחרות פה היא מיוחדת והחלום שלי הוא לזכות במדליה אולימפית ולכן חשוב לי להצליח פה. התחרות הזו חשובה לניסיון שלי".

יאנה קוזצ'אק הקרואטית, אלופת אירופה עד גיל 18 בקרב רב: "לקראת התחרות עבדתי בעיקר על כדור ברזל ועל 800 מטר, מקצועות שאני חושבת שעוד יש לי מקום להשתפר. אני כמובן שואפת למדליית זהב בקרב רב, הייתה מחשבה אולי להתחרות במקצועות הבודדים אבל בסוף אני הכי אוהבת קרב רב. גם אחותי תתחרה כאן בתחרות, ב-100 מטר משוכות, היא מכוונת גם למדליית זהב ואני מאמינה שהיא תעשה את זה. אבא שלנו פה, כל המשפחה כאן בישראל אז תעודדו את משפחת קוזצאק".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully