וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאבוב אמור לחזור, אבו חנא ייעדר, נתניה לא תסכן את גנדלמן

הבולגרי החלים ממחלתו וישוב לקראת הפועל חיפה ברביעי, בקבוצה ישתפו את גנדלמן רק אם לא ירגיש שוב ברגישות בברך. צ'ירינו יערוך בכורה?

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 0:0 (גביע הטוטו)/ספורט1

שחקני מכבי נתניה, שקיבלו מנוחה בסוף השבוע, יחזרו הערב (ראשון) לאימונים ויפתחו בהכנות למשחק ביום רביעי (20:00) מול הפועל חיפה במחזור הרביעי של שלב הבתים בגביע הטוטו. נתניה מדורגת כרגע ראשונה בטבלת בית א' וכזכור המדורגות ראשונות בכל בית בסיום שלב הבתים תעפלנה לשלב חצי הגמר של המפעל.

בצוות המקצועי יבחנו הערב את מצבם של מספר שחקנים, שסבלו בשבוע שעבר מפציעות או מחלות. הבלם ג'ואל אבו חנא, שמחלים מפציעה במפשעה, מגביר את קצב האימונים אך הוא לא צפוי לשחק ברביעי. הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שהחמיץ את המשחק האחרון בשל מחלה, החלים ואמור לחזור להרכב. לעומתו עומרי גנדלמן עדיין בספק בשל הפציעה בברכו, ובקבוצה לא יסכנו אותו אם ירגיש שוב רגישות במהלך אימוני השבוע.

ג'ואל אבו חנא, בלם מכבי נתניה. ברני ארדוב
מגביר קצב, אך עדיין לא כשיר. אבו חנא/ברני ארדוב

האזינו: רענן ברנובסקי על הנעשה במכבי נתניה

הקשר הקוסטה ריקני ראצ'יד צ'ירינו, שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר, עשוי לקבל דקות ראשונות בהתאם לכושר שיציג באימונים עד יום רביעי. בנתניה רוצים לתת לצ'ירינו להיכנס לעניינים בהדרגה, בעיקר בשל העובדה שהוא לא עשה את מחנה האימון יחד עם הקבוצה והוא זקוק עדיין לזמן נוסף להתאקלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully