וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים, לצלילי "יוניקורן": סימון ביילס חזרה, והפתיעה גם את עצמה

המתעמלת האגדית התחרתה לראשונה מאז האפיזודה הנפשית שחוותה באולימפיאדת טוקיו, וסיימה במקום הראשון בתחרות בארצות הברית: "אני בהלם, מאושרת מהמקום בו אני נמצאת כרגע מנטלית וגופנית"

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

סימון ביילס חזרה - ובגדול. מתעמלת המכשירים האגדית התחרתה הלילה (בין שבת לראשון) לראשונה אחרי שנתיים, וסיימה במקום הראשון בתחרות באילינוי שמהווה תחרות מקדימה לאליפות הארצית בארצות הברית.

ביילס בת ה-26, שפרשה זמנית מהענף אחרי האפיזודה הנפשית שחוותה באולימפיאדת טוקיו, ביצעה ארבעה תרגילים וסיימה במקום הראשון הכללי כשהיא מקדימה מתעמלות מובילות אחרות, ומזכירה נשכחות.

בתרגיל הקרקע ביילס הפתיעה כשעלתה להופיע לצלילי עיבוד אינסטרומנטלי של "יוניקורן", האיש שייצג את ישראל באירוויזיון ובוצע על ידי נועה קירל. היא קיבלה על התרגיל 14.9 נקודות. בתרגיל המקבילים היא השיגה ציון של 14 נקודות, בקורה 14.8 ובשולחן הקפיצות הצטיינה וקיבלה ציון של 15.4.

צפו בביצוע של ביילס לצלילי "יוניקורן"

ביילס, שרק לאחרונה קיבלה החלטה לחזור להתחרות אחרי תקופה ארוכה של קשיים מנטליים, נראתה מחויכת ומשוחררת לאורך התחרות, והודתה שהפתיעה גם עצמה ברמה שהציגה.

"אני מרגיש ממש מאושרת לגבי המקום בו אני נמצאת כרגע, מנטלית ופיזית. עדיין יש מה לשפר בכל מה שקשור לשגרת האימונים שלי, אבל בשביל תחרות ראשונה הלך לי טוב מאוד. למעשה, אני מרגישה די בהלם. אני מופתעת מאוד", אמרה ביילס.

ארצות הברית התרגשה לקראת הקאמבק של ביילס, ואלפים באולם הכינו לה קבלת פנים מיוחדת. "כולם הריעו לי, ראיתי שלטי עידוד בקהל, מחמם את הלב לדעת שעדיין מאמינים בי, שעדיין אוהבים אותי", אמרה ביילס, וסיפרה שהיא לוקחת את הקאמבק צעד אחד צעד, בתקווה שהקאמבק יושלם עם תצוגת שיא באולימפיאדת פריז. "אני עדיין נמצאת בשלבים ראשוניים של חזרה לעצמי. המטרה הראשונה הייתה לנצח בתחרות הזו, ואחר כך באליפות ארצות הברית (שתתקיים בסוף אוגוסט) ובאליפות העולם (שתחל בסוף ספטמבר בבלגיה). הרגשתי קצת מתח לפני התחרות, אבל זה כבר נמצא אצלי בתת מודע. אני יודעת למה הגוף שלי מסוגל, אני מגיעה לתחרויות האלה מוכנה פיזית, ולומדת לסמוך על המאמנים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. Stacy Revere, GettyImages
כמה טוב לראות אותה מחויכת, ומתחרה שוב. סימון ביילס הלילה/GettyImages, Stacy Revere
סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. Stacy Revere, GettyImages
המטרה: פריז/GettyImages, Stacy Revere

לדבריה של ביילס, "מאז כל מה שקרה בטוקיו, כל הזמן ידעתי שבשלב מסוים ארצה לחזור. אני מאושרת שקיבלתי את ההזדמנות לעשות זאת ולהתחרות כאן מול הקהל שלי. היו רגעים שהפסקתי לחשוב שזה אפשרי".

ביילס בת ה-26 נחשבת לאחת הספורטאיות הגודלות בכל הזמנים. לאורך הקריירה היא זכתה בלא פחות מ-32 מדליות באולימפיאדה ובאליפות העולם, 23 מהן מוזהבות. ביילס הגיעה לשיאה באולימפיאדת ריו 2016 בה זכתה בתחרות הקרב-רב האישית עם תצוגה מופלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully