וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה: "קייס גאנם יוסיף לנו המון כוח ועומק בחלק הקדמי"

החלוץ שהגיע מהפועל תל אביב צפה בקבוצתו החדשה מחלצת 1:1 מול הפועל חיפה, וצפוי לערוך בשני אימון בכורה: "נצטרך לעזור לו להשתלב כמה שיותר מהר"

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי בני ריינה בגביע הטוטו/ספורט1

במכבי בני ריינה לא התרגשו יתר על המידה מהתיקו 1:1 שהשיגה הקבוצה במשחק החוץ אתמול (שבת) נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו. זה היה משחק לא טוב של ריינה, שכמעט ולא הגיעה למצבי הבקעה, אבל בצוות המקצועי מעודדים בעיקר משער השוויון שהושג בדקת הסיום וכן מהעובדה שאף אחד לא נפצע וכולם סיימו את המשחק כשירים ובריאים.

זה היה משחק שני רצוף בתוך ארבעה ימים לריינה ומצפים לה עוד שני משחקים עד יום ראשון הבא. זאת גם הסיבה לרוטציה הרחבה שעשה אמש המאמן שרון מימר, שהחליף לא מעט שחקני הרכב.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
ביצע שינויים רבים. מימר/מאור אלקסלסי

מי שחתם בקבוצה בסוף השבוע הוא החלוץ קייס גאנם, שיגיע ללא תמורה מהפועל תל אביב. בריינה שמחים מאוד על הצטרפותו של החלוץ ואמרו: "ריינה משחקת בדרך כלל עם ארבעה שחקנים קדמיים, כך שקייס גאנם יוסיף לנו המון כוח ועומק בחלק הקדמי. שמחים שהוא איתנו ועכשיו נצטרך לעזור לו להשתלב כמה שיותר מהר בקבוצה".

השחקנים קיבלו היום יום חופשי ומחר צפוי גאנם לערוך את אימון הבכורה עם חבריו החדשים. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הבכורה שלו מתוכננת ליום רביעי למפגש המסקרן בדרבי המגזר נגד בני סכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully