וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר רוצה יותר דקות. הפועל באר שבע תשקול להשאילו

6.8.2023 / 6:15

שחקן הכנף מאוכזב ממעמדו בקבוצה ואם ימצא קבוצה אחרת, בקבוצה עשויים להשאילו ולצרף זר נוסף בעמדה שברדה יבחר. לופס צפוי להחמיץ את המשחק הראשון מול לבסקי

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע תשקול בחיוב את השאלתו של אנטוניו ספר, אם השחקן יבקש לעבור ותהיה קבוצה שתרצה לקלוט אותו. ספר הרומני רוצה לשחק יותר, אבל אליניב ברדה מעדיף שחקנים אחרים לפניו ולכן אם שחקן הכנף יבקש לעבור, הפועל באר שבע תשקול זאת בחיוב ותביא זר אחר במקומו.

בשלב הזה במועדון תקועים עם אסטריט סלמאני שלא מוצא קבוצה ולכן אין מקום לזר חדש מאחר שרשומים בסגל כבר שישה זרים. אם יתפתח משהו עם ספר, תזוזה שלו תייצר מקום פנוי לשחקן אחר ובמקרה כזה כל האופציות פתוחות בפני ברדה שיצטרך להחליט היכן הוא רוצה לחזק.

שחקן מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי מול שחקן הפועל באר שבע אנטוניו ספר. דני מרון
יפנה מקום לזר? ספר, מימין/דני מרון

ספר ציפה לשחק יותר ולפתוח בהרכב, אבל עד כה זה לא קורה לו בהפועל באר שבע ובקבוצה מודים שהוא מאוד מאוכזב מכך. בקבוצה מדגישים שהבאת ספר הייתה גם עם ראייה לטווח רחוק יותר, אבל מאחר שהשחקן מצפה להיות יותר דומיננטי באופן מיידי יתכן שתיאום הציפיות יוליד כאמור השאלה לקבוצה אחרת.

בהפועל באר שבע החלו בהכנות למשחק הראשון מבין שניים מול לבסקי סופיה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הלדר לופס צפוי להחמיץ גם אותו בשל פציעה והראל שלום ימשיך לפתוח במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully