וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים באיגוד הודו בטעויות: "לא רוצים שיגידו שאי אפשר בלי VAR"

6.8.2023 / 6:35

עודה וריינשרייבר טעו עם שריקות לפנדלים בגביע הטוטו. באיגוד אמרו: "הציפייה היא לא לטעות גם כשאין את מערכת VAR במשחקים"

השריקה השגויה לפנדל והשוויון של הפועל פתח תקוה מול הפועל תל אביב/ספורט1

גורמים באיגוד השופטים הודו כבר אמש (שבת) כי השופטים נאאל עודה ורועי ריינשרייבר ששפטו אתמול בבלומפילד ובטדי, שגו כשפסקו לפנדלים לטובת הפועל פתח תקוה והפועל ירושלים. עודה שרק לפנדל שגוי שסייע להפועל פתח תקוה לסיים בתיקו מול הפועל תל אביב וריינשרייבר פסק פנדל לטובת הפועל ירושלים שהגדיל את יתרונה על מ.ס. אשדוד וסייע לה לנצח במשחק. בשני המקרים לא היו כמובן שופטי VAR שיתקנו את החלטות השניים.

מיד בסיום המשחק בטדי ניגש מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי לריינשרייבר ואמר לו כי שגה בהחלטה שלו לפסוק לפנדל נגד בלם מ.ס. אשדוד שקד חכמון ואף לשלוף לעברו כרטיס צהוב שגוי. ריינשרייבר הבטיח כי יצפה באירוע ולטענת אנשי אשדוד, בהמשך אמר השופט ללוי באזור חדרי ההלבשה כי אכן טעה בפסיקה שלו. גורם באיגוד השופטים אמר אמש: "ברור שלא נוח לנו עם טעויות ובטוח שאיש לא רוצה שיגידו שבלי VAR, אי אפשר לשפוט. הציפייה היא לא לטעות מלכתחילה כדי שגם אם אין VAR במשחק, עדיין קבוצות לא יקופחו".

מאמן הפועל תל אביב, מייקל ולקאניס, אמר בחיוך אחרי המשחק אתמול: "אני יודע שהרבה מאמנים מתלוננים על VAR, אבל אני אוהב את המערכת הזו. אם היה הערב VAR, זה היה מתקן כמה דברים".

השופט נאאל עודה ליד שחקן הפועל תל אביב, דן איינבינדר. קובי אליהו
עודה שרק לפנדל שעלה להפועל תל אביב בשתי נקודות/קובי אליהו

ריינשרייבר שכאמור שגה אמש, ימריא בהמשך השבוע לאזרבייג'אן לשפוט בין קראבח להלסינקי הפינית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. איתו ייצא צוות שיפוט ישראלי נרחב ובתוכו שופט ה-VAR זיו אדלר והשופט הרביעי ארז פפיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully