וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל באר שבע קבוצה מאוד אגרסיבית, ומסוכנת במצבים נייחים"

פלאמן קרומוב שהובס ע"י ב"ש עם ארדה קרדז'אלי לפני שנתיים, מכין את לבסקי: "ספורי, באריירו וגורדנה מצוינים. הלחות מפחידה"

תקציר ה-1:1 של הפועל באר שבע בחוץ מול פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

לפני שנתיים בלבד הוגרלה הפועל באר שבע למפגש כפול עם ארדה קרדז'אלי הבולגרית במוקדמות הקונפרנס ליג, והדיחה אותה עם 0:2 בבולגריה ו-0:4 בישראל. קפטן ארדה באותה תקופה היה הבלם הוותיק פלאמן קרומוב, שלא מנע מקבוצתו ספיגה של 6 שערים בתוך שבוע. קרומוב שבמהלך הקריירה העביר גם שנה בלבסקי סופיה, התראיין לתקשורת הבולגרית לקראת המפגש הכפול של באר שבע עם לבסקי סופיה (10 באוגוסט בישראל, 17 באוגוסט בבולגריה)

"מפתיע אותי שנשארו שם לא מעט שחקנים ששיחקו נגדנו", אמר קרומוב, "אני זוכר למשל את אבו עביד בהגנה. אבל הקישור שלהם יותר מרשים. ספורי, באריירו וגורדנה שם ושלושתם שחקנים איכותיים וטכניים. לבסקי תצטרך להיזהר מהם".

הבלם בן ה-37 שמשחק היום בליגה השלישית בבולגריה הוסיף: "בזמנו היו להם שני שחקני כנף שחומי עור מצוינים שעשו לנו הרבה בעיות (אקולטסה ואנסה). ראיתי שעכשיו הם בונים על שני רומנים. אני מכיר את פאון מהתקופה בה שיחקתי בקלוז', הוא כדורגלן טוב. באופן כללי הפועל באר שבע היא קבוצה חזקה... אני לא רואה את שכטר בסגל, הוא היה חלוץ טוב ואני מניח שהם מצאו לו מחליף".

שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו. דני מרון
באריירו מול ארדה קרדז'אלי לפני שנתיים/דני מרון

עוד אמר קרומוב: "הבעיה של ארדה הייתה בעיקר חוסר ניסיון. היו בסגל רק 5-6 שחקנים ששיחקו לפני כן במפעל אירופי. האחרים לא ידעו על מה מדובר. ללבסקי יש ניסיון במפעלים של אופ"א וזה יעזור לה. היא צריכה להתכונן למשחק מאוד אגרסיבי של שחקני באר שבע ולהיות זהירה במצבים נייחים".

לסיום קרומוב התייחס למזג האוויר: "קשה מאוד לשחק בישראל בתקופה הזו ואני לא מדבר על החום - הוא לא מפחיד - אלא על הלחות. בכל דקה שעוברת אתה מרגיש איך נגמרת לך האנרגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully