וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.8: אל אהלי לא מסתפקת בקסייה, פאטי לפ.ס.ז'?

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 17:54

שחקן ברצלונה בדרך לסעודיה, בלם רומא עשוי להצטרף וגם ז'לינסקי על הכוונת. לואיס אנריקה ביקש לצרף את היהלום של הקטלונים, נאפולי מצאה מחליף לקים

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על לאנס במשחק הכנה, כולל שער מחצי מגרש/ספורט1

העברות

* המגן השמאלי לוקאס אולאסה נמכר מריאל ויאדוליד לקרסנודאר הרוסית עבור שני מיליון יורו.

* ג'ירונה הודיעה על החתמתו לחמש שנים של ארטם דובביק. חלוצה של נבחרת אוקראינה עזב את מולדתו, שם שיחק בדניפרו, וכעת ינסה את מזלו בספרד.

* שחקן הכנף היווני חריסטוס צוליס עזב את נוריץ' האנגלית בהשאלה לטובת ליגת משנה אחרת, לבונדסליגה השנייה בגרמניה עם פורטונה דיסלדורף.

שמועות

* ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים שלמרות שנראה שמרקו וארטי בדרך הבטוחה לערב הסעודית, ייתכן מפנה שישאיר את האיטלקי לעונה מספר 12 בפריז סן ז'רמן. לפי הדיווח, וראטי נהנה מתחילת הדרך המשותפת עם לואיס אנריקה ושוקל להישאר.

* ועוד בפריז סן ז'רמן, ב"אס" מפרסמים שלואיס אנריקה ביקש לצרף את אנסו פאטי מברצלונה וכעת המועדון מכין הצעה עבור היהלום של הקטלונים.

* ארסנל ונוטינגהאם פורסט הגיעו לסיכום על העברתו של שוער נבחרת ארה"ב, מאט טרנר, אבל לא בטוח שהוא יהיה השוער היחיד שמצטרף בקיץ לפורסט. לפי דיווחים באנגליה, המועדון מנהל מו"מ גם עם קספר שמייכל ששיחק בעונה החולפת בניס.

* בלי קשר להעברה של טרנר לפורסט, ארסנל מתקרבת לרכישתו של דויד ראיה אחרי מו"מ ארוך ומתיש עם ברנטפורד. בכמה כלי תקשורת בממלכה מדווחים שהצדדים סוף סוף מתקרבים לסיכום ושהתותחנים ישלמו סכום שנע סביב 30 מיליון ליש"ט כולל בונוסים.

* מונאקו מקווה לסגור את העברתו של דניס זקאריה מיובנטוס בשבוע הקרוב. הקבוצה מהליגה הצרפתית הגישה הצעת חוזה לארבע שנים עבור הקשר השוויצרי, שבילה את העונה החולפת כמושאל בצ'לסי.

* פרנק קסייה משלים את הבדיקות הרפואיות לקראת המעבר מברצלונה לאל אהלי. המטרות הבאות של הסעודים הם פיוטר ז'לינסקי מנאפולי ורוג'ר איבנייס מרומא שמתקרב.

* רוסלן מלינובסקי עשוי לעזוב את מארסיי אחרי חצי שנה בלבד, כשלפי דיווחים בצרפת בשיקטאש וטורינו חושקות בשירותיו.

* נמניה מאטיץ', שחתום לעונה נוספת ברומא, מתקרב למעבר לצרפת ולחתימה בראן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שוער ברנטפורד דויד ראיה. Craig Mercer/MB Media, GettyImages
סוף סוף התקדמות? ראיה/GettyImages, Craig Mercer/MB Media

* שחקן הכנף גוסטב איסקסן, סיכם את תנאיו בלאציו ואמור להיות מוצג בהמשך השבוע. הדיווחים בנוגע לסכום מעט סותרים, אבל נראה שהדני בן ה-22 יירכש ממיטיולן תמורת למעלה מ-10 מיליון יורו.

* וולפסבורג הציעה לאטאלנטה כ-8 מיליון יורו על המגן יואקים מיילה, אבל נדחתה. ייתכן שהזאבים יגישו לנראזורי הצעה נוספת ומשודרגת.

* באיטליה מספרים שסוכמה העברת הבלם נתן מרד בול ברגאנטינו לנאפולי. הברזילאי בן ה-22 יעלה סביב 10 מיליון יורו ויקבל משימה גדולה במיוחד: להיכנס לנעליו של קים מין-ג'ה שנמכר לבאיירן מינכן לפני כמה שבועות.

* ווסטהאם ממשיכה לחפש מחליף לדקלן רייס ובאנגליה שוב מעלים את שמו של סקוט מקטומיניי כמועמד. הפטישים כבר הוזכרו כמעוניינים בשחקן נוסף של מנצ'סטר יונייטד: הארי מגווייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully