וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "מרוצה מההשקעה": לוי: "עד השליש האחרון היינו לא רעים"

מאמן אשדוד נשמע חיובי למרות ההפסד, אבל הרוש הרגיש ש"היינו חשופים מאוד מאחורה". מאמן הפועל ירושלים : "יש הרבה דברים לתקן"

תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

לאחר שכבשה חמישייה מול הפועל פתח תקוה, הפועל ירושלים שמרה הערב (שבת) על המקום הראשון בבית ב' בגביע הטוטו ונותרה הקבוצה היחידה בו עם ניצחונות, בזכות 0:2 ביתי על מ.ס. אשדוד. החבורה מעיר הבירה נמצאת בדרך הבטוחה לחצי הגמר, אחרי שראונו סאפינן כבש שער בכורה במדיה ומוקדם יותר אופק ביטון הבקיע את הראשון במשחק.

המאמן זיו אריה נשאר מאופק למרות היכולת הטובה: "אני לא מתייחס לתצוגות, אנחנו בשלבי הכנה, אני מרוצה מההשקעה של השחקנים שמנסים להתקדם בכל יום. המטרה היא ה-26 באוגוסט (פתיחת הליגה). אני לוקח את המאמץ, העבודה באימונים. יש עוד הרבה דברים לתקן, ננסה לעבור את המשחק ביום שלישי ללא פצועים, יש לנו כבר שניים משמעותיים. פצועים? אני תמיד מנסה להסתכל על מה שיש, הפציעות של עידן דהן ומקס גרצ'קין הן חלק מהמשחק. כנראה לא נסיים את העונה בלי עוד פציעות".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
תצוגה טובה של הפועל ירושלים, שמתקרבת לחצי הגמר/ברני ארדוב
מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי. ברני ארדוב
שמר על אופטימיות למרות ההפסד. אלי לוי/ברני ארדוב

בצד המפסיד, מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי דווקא נשמע שבע רצון יחסית: "עד השליש האחרון היינו לא רעים בכלל, הנענו טוב את הכדור והייתה חסרה לנו הנגיעה האחרונה. לא תמיד הייתה נגיעה טכנית טובה. אנחנו יודעים מה חסר לנו, כל מי ששיחק השקיע ומגיע לשחקנים כל הכבוד.

לוי נשאל על חסרונם של אוואני, רוברטסון וקופרמן הפצועים, ושלומי אזולאי החולה: "לא קשה לי להכין את הקבוצה, יש לנו סגל גדול של 25 שחקנים. אני לא מתייחס למי שחסר, אלא למי שהיה, ובאמת חוץ מהפעולה האחרונה שלא היינו מספיק חדים, אני די מרוצה. יש לנו עוד מלא עבודה, אבל אם נמשיך בדרך הזו אנחנו נגיע מספיק מוכנים לליגה".

שוער מ.ס. אשדוד אריאל הרוש. ברני ארדוב
אריאל הרוש גילה יכולת טובה, אבל זה רק מדגיש איזה מן משחק עבר על מ.ס. אשדוד/ברני ארדוב

אריאל הרוש, שהיה מהבודדים שנראו טוב באשדוד ומנע הפסד גדול יותר במספר הדיפות יפות, סיכם: "לא היה משחק הכי טוב שלנו, בלשון המעטה. הרגשתי שאנחנו חשופים מאוד מאחורה. אבל זה רק המשחק השני, יש עוד הרבה על מה לעבוד, הרבה שחקנים חדשים וצעירים. אנחנו בוחנים כמה דברים בשיטה, אני מאמין שזה יילך וישתפר. אנחנו לא מתעסקים במי חסר, אלא במה שיש, עם זה צריך לעבוד. האימונים הם טובים וצריך להביא את זה לידי ביטוי במשחק. עם הזמן נבין יותר את השיטה וניראה יותר טוב. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל לא היינו טובים מלבד הזדמנות אחת או שתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully